Hey is toch een heeeeeeeeeel erg mooie kit hoor, ok links en recht zitten er wel wat fouten in waarschijnlijk, maar welke boot heeft dat nu niet, anderzijds met al dat prachtig PE materiaal waar ga je een realistischere boot vinden?
Als ik dit allemaal zo zie jeuken mijn handen toch ook wel wat, ook de schaal is perfect voor al mijn andere projecten...
Aleen is de kit toch erg bij prijs vind ik, Hey Henk, heb jij een idee of deze kit beter is als de Chinese Ark model of is het hetzelfde?
Ook de prijzen zitten min of meer gelijk vandaar?
Prachtige boot!
In de Trompeter kit zitten 1130 plastic delen, in het Ark model zitten 198 delen pastic en metaal, het Ark model is meer bedoeld om te worden gebouwd als afstandsbediening of als statisch display.
In het Arkmodel heb ik niet kunnen ontdekken dat deze het interieur toont, ,de trompeter kit heeft 6 compartimenten waar de details te zien zijn
Beide kits hebben fouten, er kunnen gecorrigeerd worden door de uitbreiding sets van RCSUBZ
ik hou zelf van opengewerkte modellen, of modellen welke geschikt zijn om aanpassing te maken om het interieur of motor te laten zien
De trompeter kit geeft voldoende ruimte voor eigen inbreng, zeker met de elektrische leidingen aan de zijwanden en het "plafond". De kooien zijn slecht vertegenwoordigd. Er is geen redelijke weergave van de matrassen. en kussens en dekens, hier wil ik wat aan doen
De romp, zonder toren, bestaat uit drie verschillende componenten. Het achterschip van de romp, inclusief het dek, is een enkel transparant onderdeel, de rest van de romp bestaat uit twee helften, waarbij het dek al deel uitmaakt van de bakboordhelft.
Op zich een leuk gegeven, echter de transparante delen zijn niet zo transparant zodat er het interieur kan zien wanneer alles klaar is, daarnaast zijn er lelijke plekken te zien van de snijmallen die je zonder te zien wegwerkt , dit geld ook voor het achterschip gedeelte wat uit een geheel bestaat.,
Bakboord spuiten en stuurboord transparant laten vind ik geen optie, daarnaast worden straks er PE parts op de transparante achter rompdeel geplaatst
Dit ga ik stanks anders oplossen.