Idd een heel ander gezicht met een kleurtjes maar geen kleur er op is ook zo wat.
Schitterend mooi.
Schitterend mooi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor je reactie Klaas. Voor het zicht zal er weinig meer veranderen. Onderdeks moet echter nog wel het een en ander gebeuren. Daar zal ik al met al nog wel een tweetal maanden mee bezig zijn. Achterin moet nog het systeem van de Karmforks en Towingpins gemaakt en ingebouwd worden. Ook de crucifix moet nog aangepast worden. De geplaatste lieren moeten nog middels ESC's worden aangesloten op de ontvanger. Zo ook de reeds geplaatste boegschroef. Ook heb ik een andere zender aangeschaft ( Taranis) die niet zondermeer de eerder gemonteerde multiswitches aan kan. Daar moet dus ook een oplossing voor komen, maar wordt door de deskundigen aan gewerkt.Mooi hoor Sjoerd! Het eind komt nu zeker in zicht? Gr. Klaas.
Blijf me verbazen over het enorme verschil tussen een geassembleerd geheel en daarna hetzelfde maar dan voorzien van kleuren. Bij het ene zie je het vakmanschap in gebruik van de diverse materialen en bij het andere zie je een werkelijkheid op schaal.
Mooi werk weer, uiteraard zien we straks de gloed van de diverse beeldschermen toch....![]()
Idd een heel ander gezicht met een kleurtjes maar geen kleur er op is ook zo wat.
Schitterend mooi.
Daar heb je een prachtig stuurhuis gebouwd. Netjes verzorgd tot in het laatste detail.
Prachtig werk Sjoerd! dit mooie verslag gaat het mij een stuk makkelijker maken bij de Wrestler, ondertussen stilaan aan begonnen ;-) wie weet kunnen ze binnen een jaartje of 2 a 3 wel naast elkaar.
Doe zo verder, toch zou ik even Pim vragen of je geen Zwarte ramen kan monteren (ik heb dat gedaan) deze zijn veel realistischer.
Gelukkig, nog een medestander....of je geen Zwarte ramen kan monteren (ik heb dat gedaan) deze zijn veel realistischer.
Gelukkig, nog een medestander....![]()
Hahaha Even de puntjes op de i dit is gewoon een mega prachtig model he!
Met minstens een score van 12/10, ik ken maar weinig mensen die dit moois nog maar kunnen benaderen, trouwens Sjoerd weet best dat ik een Fan ben he ;-)
Ik heb de beide laten snijden de donkere en lichtere ramen na montage zal ik eens bekijken wat het beste is, nu een interieur moet er zeker in, (misschien nog een camera en FPV) ;-)
Doe zo verder je bent een inspiratie voor ons allemaal!!!
![]()
Dat dus.
Prachtig werk weer! Genot om te bekijken.