Het lag in de bedoeling op later tijdstip de resolutie nog iets te verbeteren.
De afmetingen van het geheel vallen mee. De servo's zijn vrij comact.
Inbouw analoog wat je wel bij F5B kisten ziet.
Spoilerons in te mixen, dus enig uitslag moet er dan wezen, want dat kon bij deze vleugelvorm en layout van de ailerons.
Echter na het remixen van de zender ging het per direct fout.
Te veel volk met vragen, te mooi weer, er zijn niet zoveel Rascal 40's in onze regio, geen checks zender stond verkeerd, te weinig gevlogen. 600 euro de grond in, alles aan puinpoeier. Ik bouw de kist over. Volgend jaar vlieg ie weer. Als een phönix herboren uit de splinters... Het model is een meer dan uitstekende vlieger. Thans als ARF idioot duur (Sig), importeur Kavan doet fors aan opcenten, zo ook de vakhandel, dus de kist verkoopt niet, nooit niet.
Zal wel zowat het einde van Sig zijn. Valt al onder Horizon Hobby meen ik...
Gr Bas
De afmetingen van het geheel vallen mee. De servo's zijn vrij comact.

Inbouw analoog wat je wel bij F5B kisten ziet.
Spoilerons in te mixen, dus enig uitslag moet er dan wezen, want dat kon bij deze vleugelvorm en layout van de ailerons.
Echter na het remixen van de zender ging het per direct fout.
Te veel volk met vragen, te mooi weer, er zijn niet zoveel Rascal 40's in onze regio, geen checks zender stond verkeerd, te weinig gevlogen. 600 euro de grond in, alles aan puinpoeier. Ik bouw de kist over. Volgend jaar vlieg ie weer. Als een phönix herboren uit de splinters... Het model is een meer dan uitstekende vlieger. Thans als ARF idioot duur (Sig), importeur Kavan doet fors aan opcenten, zo ook de vakhandel, dus de kist verkoopt niet, nooit niet.
Zal wel zowat het einde van Sig zijn. Valt al onder Horizon Hobby meen ik...
Gr Bas