Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dat mag je ook gerust zijn... hoe bevalt de canopy lijm?
Grappig dat bij jou de accu precies op het zwaartepunt moet..
De mijne staat precies neutraal met de accu in de neus
Grappig wat een beetje folie met het totaalplaatje doet..
en landingsgestel bevestiging. (van website BTE)[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif] The FS has a nasty pitch to the belly with rudder application. To correct this, the V60 stabilizer was positioned lower on the fuselage and the rudder hinge line was swept back. It worked! The V60 does a beautiful, straight knife edge. [/FONT]
(hij heeft het hier over de FourStar 60)[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]The FS has a reputation for bouncing like crazy unless landed perfectly. The V60 gear is swept back to place the wheels under the wing LE for less bouncing. It's a two-piece gear, and is thicker than the FS gear.[/FONT]
...Wat mij opvalt aan het CG is dat, indien ik de kist optil met mijn vingers op de hoofdligger (CG volgens tekening), dan wil de kist achter over gaan liggen. Duw ik nu de neus naar beneden dan komt hij keurig in een lichte neus lastige toestand...
Als ik de kist op z'n ruggetje leg en het zelfde doe, dan is hij wel gelijk neus lastig. Misschien dat dit te maken heeft met de V-stelling van de vleugels en het feit dat het een laagdekker is.
Iemand hier ook ideeën over?
We shall see
Het moet eerst eens een beetje vliegweer worden
...of boven de onderste vleugel, dat kan ook...en hoe balanceer je dan een dubbeldekker![]()