Hoi joris,
Hm, 400 mtr zei je, moet lukken, alleen de terugkeer wordt dan een lange termijn verhaal.
Ben druk alles aan het schoondremelen, vanavond de eerste druktest weer in de testbak, kan me niet voorstellen dat ze na die klap alleen maar heeft gelekt bij die scheur van 20 cm.
Er zullen vast wel meer lekken opduiken, systeemtest van de boot was wel goed, alles werkt nog.
Hoop eigenlijk dit weekeinde weer een testvaart te kunnen maken, zal afhangen van de lekfactor.
Relais zijn vervangen evenals het drijvermechaniek, dwz de reedswitch die alles aanstuurt, op de werkbank werkt alles weer zoals het moet.
Tja, je boot kwijtraken, ik zal zeker niet de laatste zijn die dat kan overkomen, de mazzel die ik had was dat ze relatief aan de kant lag, ze dook slecht en onregelmatig, ik wilde weten waarom, en was net bezig naar de kant te varen.
Affijn de rest van het verhaal is bekend, na de klap die ik hoorde kwam meteen het watermeldsysteem in actie, dus dat werkt wel naar behoren, de compressor draait dan ook voluit om de boot boven te houden door de ballasttank continu te blazen.