@joop
Wat ik dus uit jouw verhaal begrijp is dat printje een timer is waarmee jij de looptijd kan instellen van je torpedo's, ik zal moeten kijken wat het uiteindelijke drijfvermogen zal worden van mijn torpedo, misschien dat ik dan nog gewicht overhoud voor toevoeging van een timer.
Ik gebruik juist de rotatie van de torpedo om hem in een rechte baan te houden, pas wanneer de accu's leeg beginnen te raken wijkt hij af omdat de snelheid dan te laag is.
@raf
Geeft dat wel een waterdichte afsluiting als je schoefdraad gebruikt? of gebruikt hij daarvoor wat anders, kit of vaseline?
@Matthijs
Ik heb dat draadje met aandacht zitten lezen en je bent al een heel eind gekomen, zo te zien zijn dat de 1:40 schaal torpedo's,hoe staan de zaken er nu voor?
Het grootste probleem blijft nog altijd het drijfvermogen van de torpedo, de afschietinrichting heb ik juist afgerond, daar gaven de luiken de meeste problemen om ze vloeiend dicht te krijgen.
Als laatste nog een paar foto's van het kunststof wat ik voor de achtereinden gebruik, het is raar spul want het blijft gewoon drijven, hoe meer je eraf draait des te meer drijfvermogen.