Hoi Joris,
Nee, die foto kon ik nog niet een O type of een K?, wel een dolfijn voorloper, jammer genoeg weinig tijd voor mijn dolfijn, komt wel als de VIIC kan varen.
Ondertussen druk bezig met alles een plekje geven, dit is de blokkeerprint voor onderwatervaart, schakelt alle extra functies af.
De compressor heeft ook een plekje gevonden, moet nog wel uitproberen of het timergedeelte werkt, er is iets met de aansturing, ga dat later uitzoeken eerst de rest maar ingebouwd.
Hier heeft de tweede multiswitch zijn plekje gekregen, het past net aan want de andere switch ligt er precies voor.
Hier gezien van voren de bekabeling er bovenop gebonden, de ruimte laat niet erg over, deze zal eruit moeten gehaald kunnen worden wanneer ik de drukregelaar wil instellen, het is wat werk maar haalbaar.
Hier de eerste multiswitch met de relaisprint voor extra sturingen, de bekabeling moet ik nog opbinden, dit komt later wanneer de drukregelaar ingesteld is.
Als laatste een passing voor het blok met kleppen, de linker liggende klep is aan het setje toegevoegd, stond vroeger ergens anders in de boot, maar ik heb meer ruimte nodig achter voor een extra voorziening.
Heb gepast met het luik waardoor het schnorkelgedeelte en antenne aandrijving zit, het past net aan, moet wel de buffertank naar voren halen en een haakse luchtkoppeling gebruiken.
Ga eerst nu het laadgedeelte aanpakken, het huidige laadstation komt te vervallen en gaat wat kleiner worden ivm meer ruimte maken.