Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dat snel van de haak vliegen is waarschijnlijk de oorzaak van de positie van de haak...
hij gaat ook redelijk vlak weg bij de start dus het kan zijn dat de haak te ver naar voor staat. misschien eens nameten?
onder een hoek van +-14-15° voor het zwaartepunt onder de romp...
Da's mooi om te horen, Terence.
Mijn Sniff wil snel gevlogen worden en is bij weinig wind snel beneden. Ook is hij wat tipstall gevoelig. In de bocht wil hij graag verder draaien.
Maar... da's een kwestie van afstellen dus
Waar heb jij je zwaartepunt?
Wow Terence! Gefelicteerd met de maiden! Leuk om hem te zien vliegen, hopelijk zien we hem binnenkort nog eens live.
Ik zal mijn vader ook inseinen, vindt ie vast leuk!
Je hebt zo een aantal zwevers in je gamma waarvan je iedere keer tijdens het vliegen een "waaauwww " gevoel krijgt he![]()
Hallo Terence,
Ik ben blij dat mijn oude Sniff een goed tehuis heeft gevonden. De nieuwe bespanning staat hem goed. Heb je nog iets nieuws toegevoegd? Ik meen dat ik indertijd een nieuwe elektronische mixer had gekocht voor mijn Robbe Terra zender. Ik vond hem in die tijd niet zo prettig vliegen, wat ik weet aan de v-staart ( Jorn zei toen altijd: feest-taart), altijd een beetje onverwachte bewegingen. Op de heide te Balloo was ik indertijd wel de snelste.
Gefeliciteerd met de antieke Sniff.
Laurens Beerendonk
Ik heb mijn HAI ook weer in elkaar zitten, lijkt me toch ook wel leuk om met twee Vintage-tijdgenoten langs het duin te knallenNu alleen nog eens samen met Wubbe vliegen![]()
Ik heb mijn HAI ook weer in elkaar zitten, lijkt me toch ook wel leuk om met twee Vintage-tijdgenoten langs het duin te knallen![]()
Ik heb nu tijd. Doen!Nu alleen nog eens samen met Wubbe vliegen![]()