Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
gecorrigeerd...Je eerste foto staat op de kop en je bent je bent ze vergeten in te voegen in je bericht![]()
staat niks bij en kan ze in de tekening, en op de doos (gedetailleerde foto) niet vinden. Maar het is het enige waar het bij past. In de onderdelenlijst staan ze wel. Echt waar, er mag best een meer gedetailleerd werkschrift bij. Ben met de bomen bezig, ik ben eruit, maar het vergt een hele studie. Maar dat maakt het wel zo leuk. Die hekjes solderen is uitgelopen op een drama, alles bleef steeds scheef staan, wat ik ook deed. Na vier keer overdoen heb ik de hele boel bij het oud koper gemikt. nieuw draad gekocht (gelukkig hebben wij een zeer goed geoutilleerde smid) en ik heb ze nu gelijmd. En zelfs genaaid. (Huh? Ja, genaaid. Lijkt heel realistisch, gelukkig hangen op echte schepen overal touwtjes om dingen mee vast te maken.) donderdag weer verder, morgen schilderdag. Donderdag gaan de scepters erop, dank zij tip van JaFa zijn de gaatjes heel netjes geworden en zitten kaarsrecht en op gelijke afstand.Even in de onderdelenlijst kijken en op de tekening. Gr. Klaas.