mijn extra 330
hierbij de beloofde foto's van mijn extra 330. hij zou 100% moeten zijn, maar door wat print foutjes is hij 86 ipv 93 cm geworden maargoed.
vliegklaar gewicht inclusief accu is nu 289 gram, op drie cellen en uit 6 mm

maar toch ondanks dat ok wel redelijk langzaam te vliegen, prima dus!!
inmiddels ding gemaidend, wou eigenlijk wachten en hem op de club maidenen, maar na wat moed gekregen te hebben van een reeds vele jaren vliegende vriend van mij, toch de kist maar zelf gemaidend. ding meegenomen naar de soesterduinen zondag, samen met de discus, en toen moest het gebeuren. mijn vader gooide het ding op, zodat ik bijde handen aan de sticks had. ik gaf volgas, en hij trok zo uit me vaders hand weg, hij hoefde geen zetje te geven

snel maar wat hoogte gezocht en daar wat getrimt. op wat up na geen enkele trim benodigd! super strak! heb wel al van te voren dual rates geprogrammeerd, stand 1 is alles maximaal en stand 0 is alles 50 procent. vliegen ging super, veel beter dan ik had verwacht, dat simmen helpt echt goed!!

na 5 minutjes geland, accu was bijna leeg omdat ik alleen maar volgas had gevlogen

dus 2de accutje eronder, en met wat minder gas lekker gevlogen. loopings, rollen, en wat meskant gedaan, en zelfs een paar seconden propgehangen!! ok in een paar meter hele kleine rontjes voor mijn neus

ok nu weer rustig de landing ingezet, alleen kwam met ee wieltje in een kuiltje, dus een pootje de lijm los. die is inmiddels weer gelijmt en met een strutje verstevigd.
al met al een super geslaagde maiden, en tijdens het zweven en de rest van de dag lekker kunnen na genieten
vincent