Een iets modernere seidel . Ums .
5-100.
Volgens mij is dat videootje gespiegeld, of niet? Lijkt me stug dat je een linksdraaiende hebt gevonden...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Een iets modernere seidel . Ums .
5-100.
Klopt is gespiegeld . Moest de telefoon omdraaien omdat ie anders om viel .Volgens mij is dat videootje gespiegeld, of niet? Lijkt me stug dat je een linksdraaiende hebt gevonden...![]()
D:
Mooie motor, alleen al om te zien, perfecte gasrespons en ongelooflijk mooi geluid.Een iets modernere seidel . Ums .
5-100.
Irritant is dat, he? Dat ie normaal valt en omgedraaid in spiegelbeeld filmt... (1e 5 sec...Moest de telefoon omdraaien omdat ie anders om viel .
Irritant is dat, he? Dat ie normaal valt en omgedraaid in spiegelbeeld filmt... (1e 5 sec...)
Dan herinner je je dat fout, denk ik... ASP geeft geen max toegelaten toerental op (geen harde limiet dus, maar mag volgens ASP zo rond de 7500 toeren draaien en dat is maar 25% meer..
70% hoger dan 6000 is 10200 toeren... Het lijkt me serieus stug dat je een ASP radial 10200 toeren hebt zien draaien. Ik denk niet dat de drijfstangconstructie dat erg lang vol zou houden.Je hebt gegarandeerd gelijk, maar het vreemde was dat de toerenteller het werkelijk aangaf.
Ik wilde eigenlijk aangeven dat het ik het vermoeden heb iets fout te hebben gedaan, aangezien, wat jij al terrecht zegt, de Magnum mogelijk zichzelf zou hebben vernietigd met dergelijke toeren.
Goedenavond,
Ik ben Thijs en ik ben erg benieuwd naar iets van OS namelijk,
Weet iemand waar surpass voor staat?
Nou nee, niet echt.Aaah zo danku!
En kwa 2 takt motoren zijn de motoren van OS MAX, de AX series de krachtigste 2 takt motoren?
Momenteel denk ik dat de motoren van Dub Jett ui Amerika de krachtigste commerciëel verkrijgbare motoren zijn.alleen voor regulier gebruik en wat er tekoop is?
Als je niks vind, gewoon met een dunne metaalfiguurzaag een kleine snede in de kop maken, dan kun je er een schroevendraaiertje in zetten. Je hebt voor kleppen stellen toch geen kracht nodig. Origineel is wel mooier maar als je niks hebt...nu bleek dat de inbus van het regelvijsje van de uitlaat tuimelaar kapot gedraaid was, dan nu maar op zoek naar een vervangvijsje
![]()