Dat vijsje is toch metrisch fijn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als je niks vind, gewoon met een dunne metaalfiguurzaag een kleine snede in de kop maken, dan kun je er een schroevendraaiertje in zetten. Je hebt voor kleppen stellen toch geen kracht nodig. Origineel is wel mooier maar als je niks hebt...
Die motoren zijn mischien niet zo heel erg krachtig, maar ze lopen wel absoluut prachtig.
Zuiger en zuigerveer zijn uitwisselbaar met de ASP 120 FS, ALS je die nog kunt vinden.
Dat vijsje is toch metrisch fijn?
Wat wel een drama is, is om die K!@#$ lagers uit het huis te krijgen, met name dat ene lagertje aan de linkerkant.
Zo doe ik het ook, alleen mijn probleem was dat ik geen voldoende lange bouten kon vinden om buiten de motor uit te steken voor het linker lager, maar het is me wel altijd zo gelukt.Ik heb er destijds een trekkertje voor gemaakt.
Principe ‘keilbout’. Trekkertje boren en Dremelen meeste werk.
Goedemiddag,
Ik ben momenteel in bezit van een pre os fs 61. De zuiger en kop zijn nog mooi schoon. Alleen had de motor weinig compressie. De motor wilde ik starten, hij sloeg even aan maar viel na 1 tel al weer uit. Is dus denk ik het probleem van de compressie.
Bestaat er ook nog een kans dat de kleppen niet goed staan of zou echt de zuigerveer versleten zijn?
Zou namelijk niet weten waar je voor deze motor nog een zuigerveer kan scoren .
Ben bekent met methanol motoren 4 takt als 2 takt..
Hopelijk kunnen jullie mij helpen weet het namelijk niet zeker .
Grt Thijs.
Ultrasoon mag alles behalve GOEDE lagers. Rotte lagers maakt niet uit, die gaan in de ultrasoon niet verder kapot dan ze al zijn. Rubber of kunststof delen zijn ook geen probleem in de Utrasoon.Ultra soon mag alles in behalve rubberen delen?