Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waarom niet? Ook die oude motoren hadden op hun eigen manier interessante techniek... (voor zover er oninteressante verbrandingsmotor-techniek bestaat of zelfs maar mogelijk is natuurlijkWat een oude Webra toch nog aan discussie kan geven![]()
Oh, dat is wel een heel tof dingetje ja.... Vrij rijdend neem ik aan?Het is wel geen vliegtuig maar wat ik ook mooi vindt is wat ze vroeger allemaal deden met een brandstof motortje zoals deze trike die ik laatst op de kop hebt getikt.
De Testors Honda 90 ATC.
Haha, dat herinner ik me ook nog, zulke startmethoden....Mijn stockcar van eind jaren 70 startte ik nog door mijn fiets op het stuur en zadel te zetten![]()
Ik weet niet welk type dit is, maar de glo star was er ook als 3.5ccIk zou zeggen een Glo Star maar die zijn dacht ik 1.7 cc zoals hieronder. Er zijn alleen hele kleine verschillen te zien.
Mischien weet iemand dat nog.
Jan
Ik heb deze nog liggen. Heb hem nog niet laten lopen, maar volgens mij is hij nog in topconditie.
Ik heb er alleen geen uitlaat bij, en dat is hedentendage een beetje lastig....
Bekijk bijlage 293226
Oh, dat zou wel tof zijn. Of ik er toepassing voor heb weet ik niet, maar ik vind het zo'n mooi machientje....