Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gave foto!
Voor mij ook, minstens 30 jaar geleden.Het is ook wel heel lang geleden dat ik heb zitten rekenen aan balans gewichten![]()
Dat gaat sowieso wel kapot, bedoel je?In het klein, en zeker met houtbouw, zie ik er heel weinig problemen in.
Nee... Voor ieder object zijn er meerdere eigenfrequenties te vinden, altijd veelvoudenvan elkaar, maar nooit lager dan de laagst mogelijke.Dat gaat sowieso wel kapot, bedoel je?
LIJKT... het is echter Nikkel.Of, eigenlijk, het lijkt meer op dat het chroom (?) aan het loslaten is
Ik wel... maar uitsluitend OF echt ABC, OF zuigerveer. Nooit OS zonder zuigerveer, want dat is Nikkelik koop dan ook geen gebruikte motoren meer
daar weet Brutus alles van.
Klopt, past in de FX, maar in geen enkele andere .46 (dus niet de SF, SX, AX, of wat dan ook)Dit is een asp 46 setje die zo in een os 46fx past. Is een betere (kwaliteit) chroom dan origineel os.
Als het een zuigerveer heeft, kun je de meeste OS motoren gewoon goed hebben. Bij de SX en SF kun je kijken of je de voering en zuiger van de heli versie op de kop kunt tikken, want die zijn nl wel stalen bus met zuigerveer. Van de AX is bij mijn weten geen heliversie.dit soort verhalen over de os motoren zetten me toch wel aan het twijfelen om ooit een bijvoorbeeld een OS 33GT te kopen,
als de AX en FX al ruk zijn dan sla ik deze over en kijk ik eerder bij DLE of Desert Aircraft
Ja maar Bas... je WEET toch dat je draaiende propellers van de grond moet houden????Super Tigre... hier ook zo een wrak... kromme krukas. Veel te slap.
Draaien leuk. Bij 1 nose over kan de motor de kliko in.