Het heeft even geduurd ivm plaatselijke griepgolf, kinderen, studie, werk en famillie maar ik ben weer wat verder gekomen. Vandaag zelfs de eerste statische duiktests gehad en meteen geleerd dat je de einddoppen moet borgen8-O
Plaatjes zeggen het meest:
Dubbele stangbesturing en alles koper en plastic, ik heb het idee een beetje van Manfred:
Eh, ja, ik heb hem horizontaal doorgeslepen, ik ben nog bezig met de kleine kieren maar die zijn er bijna uit. Alles staat trouwens nog los.
De WTC in de romp
Motor en servo's
Ontvanger en afdichting tussen de pomp en rubber ballasttank. (ja, hier is nog niet alles aangesloten en het ligt nog los, ik ben nog bezig

)
4600 Mah 6 volt, na de test van vandaag ga ik naar de 8,4 volt, verder te zien, de schakelaar, plus en min pool voor het laden en ontluchting voor tijdens het laden.
Tijdens de duiktests van vandaag knalde 1 van de einddoppen er onder water af. Ik had ze erop gezet met een beetje vaseline maar dat was wel erg glad. Gelukkig was ik snel genoeg erbij om geen waterschade te hebben en er zat maar 2 cm water onder de kiel.
Nu dus een construktie verzinnen om de doppen er op te houden maar dat zal pas over een week of twee zijn, druk druk druk.
Groeten,
Gert-Jan