Brushless 1/8 HPI Savage

Dat is inderdaad een koopje, daar had ik ze nog niet voor gevonden. Helamaal goed!

ik zou ook een 5mm kopen en de verbreders op ebay kopen ,ik was 26 euro kwijt incl verzenden voor alle 4.zit nog steeds te wachten toto mijn flm xl tvp's binnen komen....

Laatst bewerkt door een moderator:
Yup, heb de failsave nu niet op rem zet maar gewoon op neutraal.
Dan werkt het wel allemaal. Ik denk dat ik het maar zo laat.

Dat heeft ermee te maken dat de MMM regelaar een rem heeft. als je rijdt, je remt en houd de trigger dan vast, zal de auto remmen tot stilstand en dan blijven staan.
als je de trigger los laat, en dan weer remt zal de auto (volgas) achteruit gaan rijden.

de Failsafe van een electro auto meot je dus altijd neutraal zetten. (of vol op de rem, mits je de achteruit van de regelaar uitgeschakeld hebt. )
anders gaat het gewoon niet. :)

heb net maar weer een mailtje gestuurd.wat zeiden ze tegen jou dan,dat het zo lang duurt?
Ik wist al in juli dat er nieuwe TVP's aan zaten te komen. Heb toen 15 Oct gemailt voor release datum. 2 Nov kreeg ik terug: Volgende week of de week erna. Nu heb ik 23 Nov weer gemailt wanneer de release was en heb sindsdien niets meer vernomen :(

Laatst bewerkt:
+1, de 5mm tvp zijn inderdaad sterker, echter is dit wel een cheap aanbieding, aangezien de XL assen alleen al in nederland zon 50-60,- kosten (2setjes).

Wat je kan doen in deze set kopen, en later upgraden naar 5mm tvp's. Just my 2 cent's.

Edit: Diver je hebt Pb

Wil je dat niet meer doen nu heb ik zijn hele set gekocht!!:D

P1070355.JPG

P1070356.JPG

P1070360.JPG

P1070362.JPG

P1070367.JPG

P1070368.JPG

Gewoon met schuurpapier overheen gaan, dan wordt het weer mooi. Persoonlijk zou ik niet zo'n grof schuurpapier nemen daarvoor.

Yupz, zijn mijn foto's. Heb er zelfs nog een RAW filmpjes van, nooit aan toegekomen / zin in gehad om er een filmpje van te maken.

Alu blijft mooi, gewoon even met een tandenborstel nawrijven ;)

ps. gebruik deze tandenborstel niet om er daarna nog je tanden mee te poetsen.

Tot de kleur eraf is.:rolleyes::D
Verschilt wel eens per keer.
Bij mij was het binnen 5 min eraf.
Je ziet die kleur gewoon oplossen voor je ogen.
Niet de milieu vriendelijk gootsteen ontstopper nemen, wel degene die Nard postte

Klopt wat westcoast zegt. Dat spul is mega agressief, de kleur verdwijnt echt voor je ogen. Deze fles koste me €4 euro volgens mij en zit nog voor 80% vol of zo.

EDIT:

Savage Flux rip off van XceedRC:

Laatst bewerkt door een moderator:
wheelybar heeft ie vast niet nodig met een 80A regelaar?? Of trekt dat toch nog wel een beetje.
ben niet zo thuis in de brushless..

Ik kende de nitro versie al, was te verwachten dat de flux ook gekopieerd zou gaan worden. Al heeft het wel lang geduurt.

wheelybar heeft ie vast niet nodig met een 80A regelaar?? Of trekt dat toch nog wel een beetje.
ben niet zo thuis in de brushless..

Ik kende de nitro versie al, was te verwachten dat de flux ook gekopieerd zou gaan worden. Al heeft het wel lang geduurt.

rij met nitro en brushless en om een 80A esc bij te kunnen houden zal je al een zware nitro moeten hebben hoor..

Back