Brushless 1/8 HPI Savage

Ik denk dat de proline f650 heel goed gaat passen ( de proline 3193, die andere is weer te klein ) Heb deze kap op mn revo gehad en viel over mn bumpers.
M'n nieuwe kap voor de revo is ook wat groot, maar dmv andere bumpers past deze als gegoten.
Ik zou m een keer bij een maat van me op zijn flux xl kunnen proberen.
proline gmc topkick
SAM_2061.jpg

Mijn nieuwe aanwinst!!

IMG_4415.JPG

IMG_4424.JPG

Van middag voor het eerst ff gereden ik had niet verwacht dat de xl nog zo makkelijk wheelies zou maken!! Die andere pinion 25 wat doet die??

gaat het wel helemaal goed met jou?
ze hebben er therapie voor hoor.

ongelofelijk, weer een auto erbij..

of zit je nog in de ontkenningsfase ;)

ohnee, waar ook. vorig jaar zei je al met de rally cup dat je goede voornemens van 2010 waren: " elke week minimaal 1 auto kopen "

zonder gekheid. veel plezier ermee.. :D

Ik heb ff wat hulp nodig ik wil graag gaas aan de binnenkant van mijn kap vast maken hebben jullie een tip hoe ik dat het beste lan doen????

IMG_4431.JPG

IMG_4432.JPG

IMG_4433.JPG

Voor de 3e keer de bevel gear in stukken gereden (achter). Toch maar is over gaan op de bulletproof diffs. Ik neem aan dat ik ze allebei moet veranderen?

edit: laat maar zie al dat ze een andere tand verhouding hebben, geeft gelijk antwoord op mijn vraag.

Laatst bewerkt:
De oude stock diffs zijn poep. Als je diff vervangt moet ze inderdaad beide vervangen. Ik gebruik nog altijd Cenn Diffs, maar zodra die het begeven komen er BP diffs in.

Heb helaas al een hele tijd niet meer met mijn auto gereden :(

en bllitproof diffs zijn bij mij ook niet bullitproof :D ik heb al 2 bp bevelgears kapot gekregen.en ja ik weet het ik moet aan mijn landingstechniek werken :banana:

En leer diffs shimmen. Een goed geshimde diff is heel sterk. Maar grote/zware banden is gewoon een grote no-go imo.

diffs zijn geshimt;).ligt gewoon een beetje aan mijn wot rijstijl denk :D.is ht al bijna kerst ?kan ik mijn flm xl chassis in elkaar gaan zetten:banana::banana:

Back