Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik denk dat de proline f650 heel goed gaat passen ( de proline 3193, die andere is weer te klein ) Heb deze kap op mn revo gehad en viel over mn bumpers.
M'n nieuwe kap voor de revo is ook wat groot, maar dmv andere bumpers past deze als gegoten.
Ik zou m een keer bij een maat van me op zijn flux xl kunnen proberen.
proline gmc topkick
Voor de 3e keer de bevel gear in stukken gereden (achter). Toch maar is over gaan op de bulletproof diffs. Ik neem aan dat ik ze allebei moet veranderen?
edit: laat maar zie al dat ze een andere tand verhouding hebben, geeft gelijk antwoord op mijn vraag.
De oude stock diffs zijn poep. Als je diff vervangt moet ze inderdaad beide vervangen. Ik gebruik nog altijd Cenn Diffs, maar zodra die het begeven komen er BP diffs in.
Heb helaas al een hele tijd niet meer met mijn auto gereden
en bllitproof diffs zijn bij mij ook niet bullitproof ik heb al 2 bp bevelgears kapot gekregen.en ja ik weet het ik moet aan mijn landingstechniek werken