zo net mijn swaybar set binnen gekregen,vanavond maar eens erop beunen en kijken hoe dat rijd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb op marktplaats mijn trapas bandiet xl-5 staan,
motor is alleen nog ingereden, verder niet.
er zitten leds in en hij is gekogellagerd en heeft de standaard accu = een lrp 4600 mah 8,4v Nimh accu, iemand interesse?
Lees eens het topic en je komt alle zwakke en sterke punten tegen ....
[mod]Berisping gegeven voor ongepast taalgebruik.[/mod]
Als je geen zin hebt om alle pagina's door te lezen kun je ook de zoekfunctie gebruiken ;-) rechtsboven de pagina, zoeken in deze discussie:
Modelbouwforum.nl - Zoekresultaten
Hey Renco, ik heb eigenlijk nog niet veel schade gehad aan de wagen, gewoon de normale schade die je kunt verwachten.
Als er iets breekt zijn het meestal de onderst A arms, af en toe eens een upper arm maar die kun je makkelijk en vooral goedkoop kopen. Een goede raad van veel Savage rijders, koop geen aluminium parts.... Slechtste aankoop die je kunt doen en ik spreek ook uit ervaring
Als je iets in alu wil kopen en dan puur omdat het een echte grote verbetering is zijn het de integy rear hub carriers: Integy HD Aluminum Rear Hub Carrier for HPI Savage XL, Purple
Reden is dat je die achterste toe links kwijt bent want die breken echt teveel, en zitten gewoon in de weg
Wat sommigen ook doen is de stuurinrichting upgraden naar alu parts (steering knuckles en c-hubs) maar over het algemeen word alu echt afgerade. Alu buigt trouwens en stuurt alle kracht van de impact door naar andere onderdelen die anders gespaard blijven door de flexibiliteit van de plastieken onderdelen zoals bv de draagarmen, shocktowers,....
Als je dus wat onderdeeltjes extra wil kopen, koop dan wat extra armpjes. Gebruik ook een spanbandje om de hinge pins op hun plaats te houden![]()
Pinions heb ik nog nooit gestripped , ik ben wel geen backflip man en meestal vertrek ik ook niet vol gas dus ik spaar mn aandrijving wel iets
Als je nog vragen hebt stel ze maar hier, er zijn genoeg mensen die je zullen helpen!
handige sites als ik daarvoor reclame mag maken op het forum zijn:
HPISavageForum.com - Powered by vBulletin
Savage-Central.com -- The #1 (And Largest) HPI Savage Site on the Net » Your one stop Savage Information Center
die zijn echt specifiek voor de savage bedoelt en je kan er veel lezen over alles wat je eigenlijk maar wil te weten komen over de Savage, nitro en flux![]()
Heb mijn Savage nog niet zo lang maar hem al behoorlijk
de sporen gegeven inclusief de nodige jumps. Heb nog niets defekt tot nu toe, een Savage is behoorlijk bullitproof. Misschien dat 1 van de langere rijders andere ervaringen hebben?
Heb wel alle lagers vervangen in de wielen aangezien daar speling in zat maar zo heb ik hem overgenomen, oorzaak onbekend. Misschien een zwak pint van de Savage, lagers kosten errug weinig gelukkig![]()
Deze links nalopen en je weet alles wat je nodig hebt.Heel goede tutorial voor Flux eigenaars :xmas:
Savagejunky’s HPI Savage guide
Savagejunky’s HPI Savage guide 1/6 : Upgrades Kanaal van SavageJunky - YouTube
Gelukkig nieuwjaar trouwens en veel plezier met het bekijken van de tutorials! :x-mas:roost: