Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@junkie rc
Standaard pinion: 20T
Spur: 44T
Wil je meer speed, minder wheelies, 47T spur (wel motor en esc temp in de gaten houden)
Ook kan je je punch control in je ESC iets verminderen, of de motor timing verlagen.
Wat voor lipo's rij je? 2x2s of 1x3s?
Groet,
Edwin
Edwin, uit nieuwsgierigheid. Waarom aanraden de spur te veranderen en niet de pinion?
De Savage is gemaakt om te jumpen.
Slipper volop aandraaien.
Als het de gear is die in de top case van je tranny zit die vervangen door harderened versie. Verder er voor zorgen dat je wielen niet te snel draaien als je neerkomt zodat de klap op de transmissie niet te groot is.
De Savage is gemaakt om te jumpen.
Slipper volop aandraaien.
Als het de gear is die in de top case van je tranny zit die vervangen door harderened versie. Verder er voor zorgen dat je wielen niet te snel draaien als je neerkomt zodat de klap op de transmissie niet te groot is.
Drag brake van de regelaar op 0 zetten, en gewoon gas los laten net voordat je neer komt met de auto. garantie dat je zo geen tandwielen sloopt.(daarmee houdt ik ook m'n E-Revo heel bij het vele springwerk. Dan zal dat bij de flux 100% zeker goed moeten gaan. )
en de nitro is niet te vergelijken met de flux he.dat tandwiel moet je echt vervangen door de hd versie anders blijft hij strippen.
flux is wat sterker als de nitro en de krachten op de tandwielen is veel meer.