Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Weet iemand al het gewicht van De Savage Flux, zonder of met elektronika?
Hij gaat trouwens ongeveer 650 euro kosten voor de geintresseerden..
Lol, da's wel veel de e-revo (omgerekend van op towerhobbies) kost maar 530 euro maar dan zit je wel nog met verzend en importkosten. en kom je uit op een 730 euro![]()
Ik heb niks omgerekend he, hij gaat 660 dollar in de US kosten, dus 660 euro hier...![]()
@BZB
BL set is niet waterdicht, maar de rest wel
Zoals:
*Aandrijfassen
*Lagers
*Diff's
*Servo's
*Ontvanger(box)
Enz enz
Ben nog een beetje aan het twijfelen tussen de twee aangezien de savage waarschijnlijk een sterkere aandrijflijn heeft. Want wat ik lees over de e-revo's aandrijflijn is dat hij niet echt bestand is tegen een neu 1515 1Y op 6s lipo. Maar er gaan blijkbaar wel andere aandrijfassen in zitten, dus als die het beter houden ga ik wel voor de e-revo
1) De Savage Flux (broertje van nitro Savage X) is een echte monstertruck, gemaakt voor het ruige jump- en bashwerk, met een zeer stevig (bewezen) chassis. Maar minder stabiliteit in de bochten bij racen.
2) De E-Revo lijkt meer op een truggy als een monstertruck en heeft een technisch hoogwaardig chassis. De Revo is een meer all-round truck, welke op alle gebieden goed presteerd maar toch met meest is ingericht op racen.
Mijn vraag aan Savage en revo rijders is of zij het eens zijn met het bovenstaande ?