Brushless 1/8 HPI Savage

@ Klamath, die vraag heb ik dus gesteld op RC-M want daar was ik benieuwd naar. Meer topspeed zul je in principe niet krijgen omdat je met calibreren de max insteld en die max begrenst is door het voltage dat de LiPo's leveren. Maar je weet maar nooit wat er kan gebeuren.

Ik weet dat je niet meer snelheid kunt krijgen. Ik zeg alleen dat er een reele kans is dat je de aansturing op tilt hebt omdat je hem, buiten zijn ingestelde bereik kunt aansturen. (Ik zit nu puur aan de signaalkant te denken, niet de vermogens kant van de regelaar.)

I know, zei ook niet dat jij aangaf dat je meer top snelheid zou krijgen. Had wellicht beter even een ''enter'' kunnen gebruiken.

Hoe dan ook, heb een reactie gekregen : klik

@ rickyy, koop gewoon een setje Turnigy 2S of 3S 5A 30C LiPo's en je bent klaar. Kosten maar 1/3 van de prijs van een Hyperion en voldoende power voor de Flux.

Had wellicht beter even een ''enter'' kunnen

Ik snap niet waar ik een enter neer had moeten zetten, volgens mij is er niets mis met die post van mij.
Nouja, doet er ook niet toe. als het alleen maar voor de resolutie is maakt het toch allemaal niets uit. (iig niet voor de regelaar.)

Net lekker gereden met 4S. Dit is echt veeel beter controleerbaar dan 6S en rijd eigenlijk ook nog lekkerder ook! 6S is eigenlijk alleen maar leuk wanneer je alleen wilt wheelie-en en driften. met 4S kun je gewoon rijden.

Na een 20 minuten rijden begon m`n flux te sputterren, neem aan dat de LiPo-safe in werking gezet werd, maar geeft de regelaar dit ook aan? Geeft deze normaal gesproken een piepje of ander lampje?

Gr Rick

ook ff pic`s van mijn savage

img0259op.jpg

naast m`n nitro savage

img0255l.jpg

Gr Rick

Zover ik weet zijn ze van GRP Gandini. de " Gomma Monster Big" Ik heb ze ook gehad , ze hebben een lekkere harde insert (oranje) alleen vond ik de grip enorm tegenvallen.

Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.ambimodel.it/gommabig1_0000.jpg

Yep deze zijn het inderdaad. De grip op straat is goed voor deze grote banden. Kan wel beter, maar gezien de looks en prijs...
Wanneer je er ook mee het grove werk wilt opzoeken is het helemaal niets!

Wat ik het beste vond aan de wielen waren echt de inserts.
Ik heb die inserts gebruikt om mijn Big Joe's met tape niet meer te laten balloonen.. En werkte echt perfect..

Maar in het zand waren ze zoals gemonteerd echt helemaal ruk.

Afgelopen zaterdag even een kleine jump gemaakt en wat liggen springen met mijn 1/8 wagens (Flux XL en RC8Te):

Laatst bewerkt door een moderator:
@ patrick : no vehicles (or) dogs where harmed during the making of this video :). Alles was in orde.

@ westcoast, haha inderdaad, maar alles onder controle hoor, haha !

Back