Brushless 1/8 HPI Savage

Ik heb nu al aardig wat pagina's doorgelezen maar zit nog steeds met dezelfde vraag:

Hoe bouw ik mijn HPI Savage SS om van nitro naar brushless zonder al te veel te moeten vervangen en wat mijn vader belangrijk vind met welke set-up motor/regelaar hou ik de standaard onderdelen heel :mrgreen:?

Ik wil de 3S lipo's gebruiken van de T-rex heli.

groeten,
Joffre

Ja, hij zal heel traag gaan en zal maar 10% ofzo van de power uitzetten. Bovendien hapert hij met gas geven. Geen zorgen, als je de failsafe niet merkt ben je niet bijster slim.

Bij een CC zal bij het aanzetten de esc het aantal piepjes geven voor de hoeveelheid cellen waarop die ingesteld staat. Hij kan zelf ongeveer bepalen hoeveel cellen er aanhangen, aan de hand van het voltage. Dan staat ie op automatisch. Belangrijk is dan wel om te tellen, want als je er per ongeluk een lege 4s aan hangt, zal die denken dat er een 3s aanhangt, en daar het afslagpunt op instellen

Als dan het punt bereikt waarop de afslag staat ingesteld gaat de auto inderdaad haperen en nog maar langzaam vooruit.

Weet iemand een nummer of een naam van het tandwiel wat de achterste diff aandrijft? Is gestript :( Heb je daar ook verschillende in sterk sterker sterkst??

Koop je die altijd als een set? volgens mij alleen de pinion dat wat vast zit aan de achterste aandrijfas.

Moet ik dan alles vervangenfo kan alleen de pinion de auto is nog helemaal standaard

Het beste is wel geheel vervangen.
En even kijken welke je aan de andere kant van je auto hebt.
Als je deze tandwielen aan de ene kant gebruikt en de 13/43 aan de andere kant krijg je een verschil in tandwiel verhoudingen en dan gaat er nog meer kapot.

Dus als je het geld ervoor overhebt zou ik je aanraden 2 van deze setjes erin te zetten.

Ik wil nu alleen ff de pinion vervangen voor en achter is nu even een beetje teveel van het goede maar kan je die ook los kopen? kan ze niet vinden.

Back