Brushless 1/8 HPI Savage

dat redt die servo wel. de talons van de revo sleurt hij nog om in hoog gras. :) (Talons = standaard wielen )

Laatst bewerkt:
Heb recent ook wat besteld bij de Savox Shop, wat bearings en diff oil, ook shipping viel reuze mee. Producten super snel binnen, top winkeltje wat mij betreft!!

ik vind de servo in de flux prima hoor op 2x 3s lipo.. nu even een vraagje: kan het zijn dat je op een spektrum dx3s zender kunt zien hoeveel toeren dat je motor draait? omdat ik daar zo een zijzertje zie opstaan met rpm erboven. kan dat zijn?

Dat kan. Je hebt een sensor erbij gehad in de doos. Die moet je dan even monteren. En je moet wel de ontvanger met de aansluitingen voor de sensors installeren.

Laatst bewerkt:
[URL="
Day @ BMX Track Day 1[/URL]
Watch HD!! Matige footage en 0 bewerking!

[URL="
Day @ BMX Track Day 2 & 3[/URL]
Watch HD!! Betere footage en kleine beetje geknipt en geplakt!

Feedback is welkom.

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk filmpje hoor, de Flux heeft wel lekker op zijn donder gekregen zeg! ook wel grappig dat de tweede helft van het filmpje de foute sprongen staan. De banden rekken lekker op bij het jumpen, zijn ze niet ingetaped?
Verder heb je mooi gereden, vooral de correcties bij het springen zijn mooi om te zien!

Dat begint erop te lijken. Bij mij eindigt hij meestal nog op zijn dak. Eigenlijk zou ik het derde kanaal van de dx3S moeten gebruiken voor een mechanisme dat de auto weer rechtop kan zetten. Dat bespaart weer een stukje lopen :D

Dat begint erop te lijken. Bij mij eindigt hij meestal nog op zijn dak. Eigenlijk zou ik het derde kanaal van de dx3S moeten gebruiken voor een mechanisme dat de auto weer rechtop kan zetten. Dat bespaart weer een stukje lopen :D

Meen mij nog een tyco te herinneren die water kon spuiten uit zo'n slangenkop, dit zou hem toch ook weer recht moeten krijgen. Wellicht een optie?:P

LOL. Volgens mij kun je het derde kanaal op de dx3s niet eens apart bedienen. Je kunt het alleen mixen met het stuurkanaal. Anders was het nog een goed idee geweest ook.

Superfilmpjes! Helaas heb ik in Lelystad nog steeds geen geschikte lokatie gevonden om eens lekker tekeer te gaan.
Wel zo af en toe op het industrieterrein maar een fietscrossbaan of iets wat er op lijkt is niet echt in de buurt.

@ Egbert007, dankje!! Ja de foute jumps horen er ook bij he ;). De banden heb ik zo gekocht, dus ze waren al op de velg geplakt. Ik vermoed dus ook dat ze niet getaped zijn helaas. Bij banden die ik zelf lijm doe ik dit wel altijd, scheelt heel veel!!

@ DeeJay, kwestie van oefenen he. Ik heb ook heel wat tijd op mijn dak gelegen. Gelukkig waren de eerste dag verschillende van die jonkies daar aanwezig die de auto elke keer weer recht zetten :).

@ thehighlander, dankje. Ik dacht ook dat er hier niets in de buurt was. Toen ben ik gewoon gaan Googlen op de BMX track en dan bij mij in de buurt, zo ben ik achter deze plek gekomen.

Ik kaap dit draadje maar ff voor m'n vraag. Ik ben nitro zo'n beetje beu, maar zit wel met een Savage 25. Geen zin om die te verkopen, want daar krijg ik toch niks meer voor terug. Maar een budget-ombouw naar brushless zie ik wel nog zitten. Ik zou een auto-ESC kunnen kopen, maar ik heb niks aan de rem en achteruitfunctie daarop, want de 2 bak zorgt voor vrijloop bij omgekeerde draaizin, ik heb een achteruitmodule zitten, en blijf mechanisch remmen. Dus ik zou met een vliegtuigregelaar toch genoeg kunnen hebben? Op 4s LiPo's met een 2200kV motor moet daar toch al wat leuks mee te doen zijn, denk ik.

Ik heb momenteel met dit in gedachten wat zitten zoeken op internet, en zou (vanuit Hong Kong, natuurlijk) voor rond de $360-€250 klaar moeten zijn. Dat is met conversion kit, accu, motor, vliegtuigESC, lader en voeding.

Back