Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Beste patrickbaja
Ik heb zelf een Spektrum dx 2.0 voor mijn savage flux.
In het begin lukte het mij ook niet om deze te calibreren.
Toen heb ik gevonden dat mijn EPA van mijn brake op 50% stond, toen ik deze op 100% gezet had lukte het mij wel om de ESC te calibreren.
Ik hoop dat je hier iets mee kan doen.
Mvg
Laurens
Bij de Spektrum sets van Spektrum moet je gas & rem epa op 150 (of 125) zetten.
Rem stel je erna in met 1 van de 2 switches op je grip maar voordat je calibreert is het belangrijk dat je maximaal epa's hebt en 100% rem.
Anyway of er is in de software een bitje omgevallen dit is makkelijk op te lossen door even de firmware te flashen.
moet je in het menu kijken. ik geloof dat ze het "travel" noemen in het menu.
de Travel (of EPA) van het gas kanaal moet je op 150% zetten (beide kanten op)
Kan ook zijn dat je gas kanaal omgedraait moet worden met de reverse functie. dat kun je proberen als hij het nog niet pakt met de epa op 150%
hoe bedoel je? de draai knop achte rop de zender stelt de steering rate in als ik me niet vergis. de remweg zul je via het menu in moeten stellen geloof ik, daar kom dan toch geen laptop aan te pas?
Of bedoel je de remkracht in de MMM regelaar? die heb ik tot nu toe altijd aangepast met de laptop. heb ik op 50% staan geloof ik.
Vraagje : wat is de beste manier op alle spelling uit je stuur inrichting te krijgen?? Heb nu een sterkere servo, maar de speling vind ik vervelend (merk het volgens mij niet met rijden, maar toch).
Bij de Spektrum sets van Spektrum moet je gas & rem epa op 150 (of 125) zetten.
Rem stel je erna in met 1 van de 2 switches op je grip maar voordat je calibreert is het belangrijk dat je maximaal epa's hebt en 100% rem.
Anyway of er is in de software een bitje omgevallen dit is makkelijk op te lossen door even de firmware te flashen.