Brushless 1/8 HPI Savage

oh zou dat het zijn ;).nee ik heb alleen de bevelgear gehimd diff was niet echt nodig vond ik.alleen in de bevelgear zat wat speling en heb ik eruit kunnen shimmen tot minimale speling.komt gewoon door verkeerd landen (niet altijd eigen schuld)dat ze kapot gingenbijv backflip vgan een schans en dan de volgende schans verkeerd raken :(

Lijkt me sterk dat je de ringgear niet hebt hoeven shimmen, maar het kan wel.

Verkeerd landen is altijd je eigen schuld want jij lanceert de auto ;)

Ook eventjes in dit topic een kleine oproep:

Mocht iemand van plan zijn z'n Flux (het liefst een roller) de deur uit te doen dan zou ik daar graag een PBtje van krijgen!
De bedoeling is namelijk om deze winter een Flux XL in elkaar te zetten!

Alvast bedankt!

zo alles zit erop:banana::banana:
27122010190.jpg

27122010191.jpg

alleen ik vind de shock towers denk zwakker als de standaard .,want bij de bovendraag arm zit geen extra stukje waar de draagarm vast zit en bij de orginele wel en bij het bovenste montage punt lijkt mij dat het met die verleng busjes ook zwakker is.
27122010192-1.jpg

Ik wil mij hier even informeren... :p

Ik zou wel een goede bash auto willen maar aan een lage prijs (wie wil dat niet :rolleyes:).

Het eerste waar ik aan denk is de Savage Flux en E-Maxx Brushless Edition. Die zijn alle twee veel te duur en als het niet goedkoper kan ga ik het idee ook gewoon loslaten...

Ik brainstorm maar even: Een tweedehands Savage roller met een brushless conversion? Ik zie regelmatig Savages (nitro) voor een goede prijs, maar de vraag is of dat die ook brushless te maken zijn???
Het is niet de bedoeling om speedruns te gaan doen dus hij hoeft echt niet bulletproof te zijn. Wel gewoon wat lekker rondstuiven door zand/aarde met huiveltjes enz...

Misschien zijn er ook andere mogelijkheden? Een MERV is ook niet slecht, maar heeft toch een totaal ander rijgedrag doordat hij zo klein is. De nieuwe Stampede 4x4 lijkt mij ook niet echt goed...

Graag jullie gedacht hierover!

Grts,

De nieuwe Stampede 4x4 lijkt mij ook niet echt goed...

Graag jullie gedacht hierover!

Als ik al zie waar ik met de 2WD Stampede doorheen gebanjerd kom, dan zal de 4x4 helemaal geweldig zijn daar kan je je redelijk op verkijken hoor.

Maar een andere optie is de HPI Bullet MT of ST. Net iets groter dan een Stampede, is 4x4, brushless, stevig gebouwd, redelijk geprijsd (tov een Savage Flux dan) en lees er veel goede verhalen over op zowel dit forum als diverse anderen.

2de hands Flux?

Om ''lekker rondstuiven door zand/aarde met huiveltjes enz...'' heb je trouwens geen Savage nodig, dat kan met elke degelijke offroad.

HPI-Racing-Mini-Savage-Prototype-1-640x360.jpg

HPI is taking their ultimate basher and scaling it down. Right now they are referring to it as the “Small Scale” Savage. It’s a completely new design for 2011 and features the looks and style it’s big brother. The chassis is that familiar Savage TVP design, the drive train is shaft driven 4wd with metal gears, and the electronics package consists of a 2.4 GHz radio and a Flux brushless motor and ESC. Best of all, the electronics are waterproof. The “Small Scale” Savage is designed to use regular sub-C sized, 6-cell NiMHs or 2-3S LiPos in it’s secured battery box.

Being a prototype there’s no word on when it’ll be hitting the street or at what price, but when the official news comes down the pipe we’ll be sure to bring it to you.

zo alles zit erop:banana::banana:
27122010190.jpg

27122010191.jpg

alleen ik vind de shock towers denk zwakker als de standaard .,want bij de bovendraag arm zit geen extra stukje waar de draagarm vast zit en bij de orginele wel en bij het bovenste montage punt lijkt mij dat het met die verleng busjes ook zwakker is.
27122010192-1.jpg

ziet er mooi uit dat chassis

Back