Brushless 1/8 HPI Savage

Al wil je die passen op je savage moet je maar langskomen,heb er nog 1 liggen ;-)
Deze is idd nog net ietsjes langer als de f650 ( die je in 2 maten hebt )

1dd87978.jpg

Dat kan, is helemaal smaakbepalend gelukkig.
Heb die F650 ook gehad in de grote variant, die zal ook geschikt zijn voor de savage xl
Deze dus:
SAM_1600.jpg

Weet er iemand of een Traxxas Summit kap gaat passen op de Savage Flux mbt de wielbasis afstand en de bodyposts? Er zit 4,5 cm tussen de wielbasis van beiden, weet niet of dit erg opvalt, lijkt mij beetje veel.....

Wielbasis Summit is 37,7 cm
Wielbasis Savage 2350 is 33,125 cm

Weet niet of de achterste bodyposts lang genoeg zijn voor die kap.
Qua pasvorm durf ik het niet met zekerheid te zeggen, even kijken of er iemand in de buurt is met een summit zou ik zeggen.

Toevallig heb ik het gister geprobeerd bij het ombouwen van mijn Savage X naar Savage Flux. Maar de summit kap is toch wel een slag groter. Voor een XL zou het misschien wel kunnen.. dat durf ik niet te zeggen.

Zie hier mijn Savage Flux naast de Summit van _eLMo_ :

summit_en_savage.jpg

Zou je eens een foto kunnen posten met de Summit kap op de Flux? Met name een zij-aanzicht om de wielbasis te bekijken. Kon je ook zien of de bodyposts enigzins goed uitkomen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Die foto hebben we niet gemaakt, en ik denk dat het ook nog wel een paar weken kan duren voordat ze elkaar weer zien..

Mijn Savage heeft nog geen motor :(

Owh das jammer. Heb nog nergens iets kunnen vinden van een Summit op een Savage, ben wel benieuwd naar de looks;)

Denk dat het een beetje vloeken in de kerk is :-)
Traxxas op een HPI savage, is misschien ook de rede dat je het nergens kan vinden.
Of het past niet, of het klopt niet een traxxas kap op een savage:rolling:

Als het zou passen zou ik wel een blanco kap nemen, die compleet zelf spuiten.

Interesseerd me weinig of het vloeken in de kerk is, heb beide merken gehad en ook FG, beetje kruisbestuiving kan geen kwaad ;)

de body posts van een normale savage staan bijde 2,5 cm meer naar elkaar toe,dus van een xl zijn ze 5cm verder uit elkeer.als je dat kan meten en de bodyposts weet van een summit weet je iig of de bodyposts een beetje passen.
geld dus ook voor de wielafstand xl staan ze 5cm verder uit elkaar.

Back