Brushless 1/8 HPI Savage

Verder standaard setup? Dan zou ik 22 of 23 proberen ja. En altijd temperaturen in de gaten houden.

Ik heb eventueel nog wel wat (kwalitatief goede) pinions liggen mocht je er geen hebben en interesse hebben.

2

Laatst bewerkt door een moderator:
Hennie? Autocorrect is a bitch?

Stuur me even een pb. Ben vanavond weer bij mijn ouders thuis waar ik de pinions heb liggen. Dan kijk ik dan even welke ik allemaal heb.

2

Ik zou net lekker gaan bashen bij de kale duinen in appelscha en ineens gaat de auto niet meer vooruit. De spur en de pinion draaien wel. En normaal als je de auto vooruit drukt gaat dat lastig maar nu gaat dat heel makkelijk. Het ijzeren "ding" dat achter het spur zit draait niet goed meer mee. Hoe kan ik dit oplossen?

En de slipper is de metalen ding als op de foto?
nepu4y8y.jpg

En die draai ik vast met het schroefjes bij de spur?

Met de borgmoer aan de andere kant van je foto. Zit een veertje achter.

Maar als je slipperpads verbrand zijn moet je nieuwe erop doen anders blijft ie slippen.

Ah, oké, wel raar dat dat niet werkt.
Misschien een domme vraag, maar wat is daar de rede van?
Te dunne slipperpads oid?

Ik had weer even een vraagje, ik heb mijn pinion vervangen maar nu gaat telkens dat kleine schroefje los waar je de pinion mee vast zet. Hoe los ik dit op?

Ik had weer even een vraagje, ik heb mijn pinion vervangen maar nu gaat telkens dat kleine schroefje los waar je de pinion mee vast zet. Hoe los ik dit op?

ik doe er een klein beetje blauwe loctite aan. Een klein beetje is voldoende en eenmaal droog krijg je dat nog steeds makkelijk los.

Ik heb gisteren weer eens wat gereden met mn Savage Flux. Na een tijdje begon hij een raar geluid te maken. Net alsof er iets aanloopt. Hij doet het alleen als hij belast wordt. Als ik hem op til en vol gas geef is er niets aan de hand. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Aan de buitenkant is er niets te zien. Kan het zijn dat er een diff naar d eknoppen is?

Back