savage .26 picco
Forum veteraan
Maxamps is ook niet zaligmakend wat ik zo hier en daar op Amerikaanse forums heb gelezen , op het moment dat Amerikanen zelf iets "Amerikaans" af gaan zeiken zit er iets scheef 
En zeker gezien de prijs zal ik eerder voor Hobbyking gaan dan Maxamps.
Dan zijn de packs maar wat "minder" , het aantal wat je kan kopen vs 1 Maxamps pack maakt dat wel weer goed
Daarnaast kom je met een auto niet zo snel aan de max van wat b.v. een 30C 5000mAh pack kan leveren. In bv een Savage zal je met een normale setup ergens rond de 100 á 120A pieken , ben je op snelheid dan loopt dat al weer een beetje terug.
In een flinke speedboot merk je wel kwaliteitsverschillen , maar dan heb je het over 150 á 200A continu met pieken die daar nog boven zitten. En zelfs in de botenwereld zijn b.v. de Zippy 5000 40C's een veel gebruikte accu of de Zippy 8000's

En zeker gezien de prijs zal ik eerder voor Hobbyking gaan dan Maxamps.
Dan zijn de packs maar wat "minder" , het aantal wat je kan kopen vs 1 Maxamps pack maakt dat wel weer goed

In een flinke speedboot merk je wel kwaliteitsverschillen , maar dan heb je het over 150 á 200A continu met pieken die daar nog boven zitten. En zelfs in de botenwereld zijn b.v. de Zippy 5000 40C's een veel gebruikte accu of de Zippy 8000's