Bedankt allen!
Net terug van een erg gezellig weekendje JetPower en is het tijd om te spelen met alle mooie spulletjes die ik daar geshopt heb!
De DPSI lag klaar bij Emcotec en was nog zoekende naar een verlichtingssetje, ball links en een pop voor in de cockpit. En ook allemaal gevonden!
Na wat rondkijken ontmoette ik Sjoak, die trouw op me zat te wachten bij Finall Modellbau:
Sjoak had alleen een groen flightsuit en een verkeerde kleur helm, maar daar kunnen we wel wat mee!
Eenmaal ontdaan van kleding bleek Sjoak een albino te zijn:
Eerst zn flightsuit maar eens gewassen met Dylon textielverf van de kruidvat en Sjoak zelf naar de weightwatchers gestuurd.
Daar hebben ze zijn onderbenen afgezet net boven de knie en zijn bovenbenen wat slanker gemaakt.
Hij past nu geweldig in de cockpit ( na verwijderen zitting en ophogen van de rugleuning voor een beter passende stoel ) en heb hem ook een nieuwe naam gegeven, Mini-Me.
Ook heeft hij nu de juiste badges op van het Breitling Jet Team:
Rest alleen nog zn helm en handschoenen schilderen.
Overigens keurig netjes van C&C de twee vermiste spanten gehad.
Ook kreeg ik keurig een nieuwe vleugel aangeboden, ik heb toch besloten dit niet te doen, deze vleugel is goed en zit mooi aangesloten op de romp. Je weet nooit wat er met de nieuwe weer is, straks zit er weer een anti rotatiepin een tikkie anders en heb je dat weer...
Ik pas dan liever de registratie zelf even aan.