H
hezik
Guest
Die protech lak zal PU lak zijn? Houdt er dan wel rekening mee dat dat 2 maanden moet uitharden voordat het echt fuelproof is..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat geeft toch niks? Het gaat toch gewoon over de Calmato? En daarnaast ben ik al 4 dagen aan het zoeken voor geschikte blanke lak maar bijna niemand heeft goede tips.Arnold Remkes zei:Dit begint zo langzamerhand een "lak" draadje te worden.
Nou deze houdt het mooi wit hoor:Berto zei:Blijkt dus eigenlijk dat elke blanke lak het spierwitte Oracover dus toch iets vergeelt.
Sorry Berto, maar dit is de eerste keer dat ik je in de rede val, ik heb het "soldeervak" toch héél anders geleerd :teacher:Berto zei:@ Tiemo,
je moet ervoor zorgen dat beide delen vet vrij zijn en de staaf licht geschuurd.
Dan de huls verhittenm en wat solddertin in laten lopen en als deze nog vloeibaar is de staaf erin.
Dus niet alleen het uiteinde doen :nooo:
Ik begrijp en zie dat je zelf geen zin had om te schilderenBenno Z zei:Dat geeft toch niks? Het gaat toch gewoon over de Calmato? En daarnaast ben ik al 4 dagen aan het zoeken voor geschikte blanke lak maar bijna niemand heeft goede tips.Arnold Remkes zei:Dit begint zo langzamerhand een "lak" draadje te worden.
Nou deze houdt het mooi wit hoor:Berto zei:Blijkt dus eigenlijk dat elke blanke lak het spierwitte Oracover dus toch iets vergeelt.
![]()
Kijk maar:
![]()
En zo wordt het met de aanbevolen speciale dure 2K lakroller :cry: (getest op een proef-Calmato, sorry Gijs :wink: )
![]()
Het geheim van de smid om het mooi strak te krijgen: niet zelf gaan lopen klooien met die lak natuurlijk :wink:
![]()
Voor alle achterkanten ben ik nog even naar de shop geweest om een andere lakroller te halen. Maar ook dit resultaat was weer niks. Toch maar weer de schuimroller gepakt, hierdoor krijg je wel een licht sinaasappeleffect maar dat is niet storend.
Hopen dat de boel morgen droog is, dan kan `ie in elkaar gezet worden.
Dat mag best vaker hoor ;-)Sorry Berto, maar dit is de eerste keer dat ik je in de rede val
Ik kan redelijk veel, behalve metselen, stucadoren en verven, vandaar dat ik dat uitbesteedTiemo zei:Ik begrijp en zie dat je zelf geen zin had om te schilderen :wink:
Benno Z zei:Dat geeft toch niks? Het gaat toch gewoon over de Calmato? En daarnaast ben ik al 4 dagen aan het zoeken voor geschikte blanke lak maar bijna niemand heeft goede tips.Arnold Remkes zei:Dit begint zo langzamerhand een "lak" draadje te worden.
Klopt helemaal Benno.
Er is dus een goede lak te krijgen die ook redelijk te verwerken is. Een model wordt zo wel goed beschermt, folie laat bijna altijd los (zeker bij de Calmato).
Wat is de verwerkingstijd??
Geen idee, er zit totaal geen handleiding bij :?Arnold Remkes zei:Wat is de verwerkingstijd??
Zal eerder je vrouw zijn ;-)(ik spreek uit ervaring ;-) )
Haha, nee, ik mocht de lak en harder in de verfbak doen en roerenBerto zei:Zal eerder je vrouw zijn