Zal ik eens heel erg eerlijk tegen je zijn Benno Z....
Toen ik vloog, dacht ik echt precies hoe jij er nu over denkt, die auto´s daar ben je zo op uitgekeken.
En ik dacht destijds ook vaak brandstof wat een gedoe zegggg, en wat een herrie maken die dingen.
Tot dat jij zelf met zo´n zender in je hand staat, en in je zender voelt wat er gebeurd.....misschien een beetje overdreven, maar je voelt die POWER gewoon in je zender door je lichaam gaan.
Nou daar komt mijn antwoord...ik wil echt niks anders meer dan rijden met een Marder, en in de toekomst wellicht een ander model....maar wel OFF-ROAD, want ON-ROAD lijkt me nog steeds niks, dat is idd. alleen maar rijden van rondjes, en dat ik het dan.... (mijn mening).
Maar rijden OFF-ROAD geweldig gaaaaaaaaaf, ik krijg er nog steeds kippevel van als ik mijn Marder start...wat een geweld, wat gaat dat hard, en echt je kan er zoveel mee....op gras rijden door het zand....hoge snelheid...beetje springen en gaan met die

.
En wat dacht je met vrienden, met zijn 2e of 3e rijden....FANTASTISCHE
Binnenkort naar meetings toe...als ik wat meer tijd heb...nee echt waar ik ben er helemaal weg van.
Maar om nog even terug te komen met de cessna 182....hier nog even wat foto´s uit de oude doos
Enneeeee Benno Z....wat zei je nou :?: kon ik je cessna 182 overnemen voor 1.99 of stond die comma nou wel goed :wink: (geintje)