Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waarom niet?
Je werkt dan met een spoed waarvoor de prop niet is ontworpen in de meeste gevallen -> lager rendement van de prop . Of je moet een RFM of zo gebruiken die ontworpen is voor +5°-7° verdraaide spinnersWaarom niet?
Dat is logisch. Het lijkt mij niet dat iemand die dit soort kisten vliegt niet het niveau heeft om in te zien dat je met een 'verdraaide' spinner ook andere bladen moet gebruiken maar dat bedoelde ik niet.
Er staat dat je die bij F5J niet moet gebruiken en ik zie niet in waarom niet. Je bladen liggen beter aan en minder weerstand....dat is toch nooit erg?
Dan begreep ik het wel goed. Ik dacht dat er een bepaalde reden was waarom je die bij f5j niet mag gebruiken omdat het zo zwart wit gezegd werd.
Ik wil op mijn Orca straks ook zo'n z vormige zetten. Ik denk niet dat ik het verschil zal merken maar het staat wel heel mooi en ik vind dat ik op een top-end kist geen halve maatregelen moet nemen