hi,
ik vlieg al een tijdje met honey bee king en hdx500, beide zijn zeer goeie helis. Ik sta wel op het punt om meer 3D werk te gaan doen (loops/backflips lukt wel aardig). Echter kan je weinig met king omdat bij een backflip start steeds weg draait en het is elke keer weer spanned hoe je eruit komt

en hdx500 vind ik net te duur om nieuwe dingen erop uitproberen. Voige keer had ik een mega crash door idelup niet aan te zetten

en dat heeft me 100$ gekost. Het is echt niet leuk als je heli op zijn kop is en kom je opeens erachter dat je geen negative pitch heb. lol.
Ik wist al van copterx maar aangezien dat 99% van de clonhelis niet goed zijn, had ik er weinig zin in en een trex450sev2 vond ik te duur, maar na het lezen van jullie ervaringen ben ik er zeker overtuigd dat het een top heli is.
Dit gaat mijn setup worden;
ar6100
3 x hs65mg
gy401+s9257
motor HK2221-8 V2 Scorpion ???
Scorpion Commander 45A ESC / Phoenix 35A ESC ??
12T pion
315 wooden blades
20C 2100mah lipos
voor motor en esc sta ik ook open voor andere combos. 8-serie van scorpion blijkt sterk maar ook energie zuinig te zijn... toch? ik heb 20C lipos van 2100mah, zou het voldoende zijn of heb ik echt minimaal 25C nodig voor die motor/esc combo?
ik wil het graag met houten bladen gaan vliegen, goedkoop en er gaat veel minder kapot dan bij carbon. Ik weet dat carbon veel beter vliegt

maar wat raden jullie aan voor houtenbladen? 315 of 325?
en kan Phoenix 35A ESC HK2221-8 V2 Scorpion motor aan? of moet ik toch boven 35A gaan zoeken?
ik wil dus een 100% 3D setup hebben.
p.s: ben echt blij dat er een copterx topic hier zit, ik zit heel vaak op rcgroups/helifreak enz... maar een nl-forum is net wat anders
b. de groot, je vliegt echt SUPER!
groetjes,
sam