Ook is er nog et probleem dat je et gewicht in de lange neus kwijt bent bij dat chassis, en ik weet niet hoe et bij de jouwe is, maar mijn corona heeft et gewicht op zn neus echt nodig, zeker als er lipo in zit. Als ik dat eronder moet hangen, krijg je denk ik dat ie enorm aan zn staart gaat hangen.
Met et platte chassis en standaard SubC cell pack is et inderdaad een probleem dattie naar 1 kant gaat hangen, dat heb ik al gemerkt, maar nu met 2p lipo kan ik 1 pack links en 1 pack rechts van de platte alu crutch hangen, waardoor die redenlijk gelijk uit komt. Een soort "saddlepack" zegmaar.
De motor zit in de lengte maar een heel klein beetje naast de as, dus dat wordt wel gecompenseerd door alle electronica (Esc, Bec, ontvanger) aan de andere kant te plakken.
Dat et chassis een stuk stabieler en precieser stuurt, dat lijkt mij ook, maar als je em met lipo niet gebalanceerd krijgt is et ook zonde denk ik.
En de lipo links en rechts op et chassis plakken, daar wordt ie denk ik tedik van om nog een romp omheen te doen.
Wat denk jij daarvan?
Met et platte chassis en standaard SubC cell pack is et inderdaad een probleem dattie naar 1 kant gaat hangen, dat heb ik al gemerkt, maar nu met 2p lipo kan ik 1 pack links en 1 pack rechts van de platte alu crutch hangen, waardoor die redenlijk gelijk uit komt. Een soort "saddlepack" zegmaar.

Dat et chassis een stuk stabieler en precieser stuurt, dat lijkt mij ook, maar als je em met lipo niet gebalanceerd krijgt is et ook zonde denk ik.

Wat denk jij daarvan?