Voortgang
Heeel langzaam maar zeker ...
De vleugels beginnen er aardig op te lijken. Ik heb behoorlijk zitten rommelen met servo's voor de welfkleppen. Waarschijnlijk eerst te lichte servo's gekozen, ze stonden in de neutraalstand continu te brommen, hou ik niet van. Vervolgens nog wat andere servo's die ik had liggen ingebouwd, waren een slagje groter. Resultaat: hetzelfde . .
Toen maar nieuwe servo's besteld (HS225) en die werken prima! Ook de aansturing heb ik veranderd, eerst met kwiklinks, nu met ball-links. De roerhoorntjes heb ik oko zelf gemaakt, waren me ook niet naar de zin. Dus die er ook weer uitgesloopt en aangepast. Resultaat nu is een spelingvrij aansluiting!! Nu alleen nog het linker rolroer schaven en schuren, tips afwerken en dan maar in de folie heb ik besloten.
En dan de romp met KTW. Daar wil ik echt wel gas op geven. Maar ja, de tijd vliegt . . druk met gezin, sport en werk. Als je het niet verder verteld: mijn doel is om op de VGG meeting in mei een vliegende Countryman te hebben. Weet niet of de KTW het dan al doet, er gaat zeker een sleephaak in dus wellicht dat hij op die manier omhoog kan. Zo ben je ff weer bij.
Als het rolroer functioneer zal ik nog weer eens wat foto's gaan plaatsen.
Groet,
Jacob