custom wild dagger

okej ik zou de lock tighet gebruiken (die nog los komt)

maar raak je dan geen tand wielen

gewoon zelfborgende moertjes gebruiken, is makkelijker. En nee je raakt geen tandwielen. Door een stuk draadstang m3 of een lange bout m3 helemaal erdoor te doen versterk je je ophanging van je tandwielkast heel erg. Ik had er namelijk al ervaring mee dat deze afbrak. De shocktowers zitten bij mij met 2 m4 bouten met zelfborgende moeren vast.

gewoon zelfborgende moertjes gebruiken, is makkelijker. En nee je raakt geen tandwielen. Door een stuk draadstang m3 of een lange bout m3 helemaal erdoor te doen versterk je je ophanging van je tandwielkast heel erg. Ik had er namelijk al ervaring mee dat deze afbrak. De shocktowers zitten bij mij met 2 m4 bouten met zelfborgende moeren vast.
okej ik zal kijken in de manuval hoe je hem bouwen moet en dan zoek ik de gear box wel op komt wel goed

okej ik zal kijken in de manuval hoe je hem bouwen moet

staat niet in de manual hoor. gearbox zit, zoals je zult zien, met 8 schroefjes vast. 4 aan elke kant. Die 8 schroefjes kun je dus vervangen door 4 stukken draadstang met 8 zelfborgende moertjes.

even voor de duidelijkheid: dit zijn de schroefjes waar het om gaat (rood omcirkelt). Aan de andere kant zitten ze ook.

foto0082ag.jpg

ps: heb 4 nieuwe foto's van mijn chassis toegevoegd in de beginpost

Laatst bewerkt:
staat niet in de manual hoor. gearbox zit, zoals je zult zien, met 8 schroefjes vast. 4 aan elke kant. Die 8 schroefjes kun je dus vervangen door 4 stukken draadstang met 8 zelfborgende moertjes.

even voor de duidelijkheid: dit zijn de schroefjes waar het om gaat (rood omcirkelt). Aan de andere kant zitten ze ook.

foto0082ag.jpg

ps: heb 4 nieuwe foto's van mijn chassis toegevoegd in de beginpost

okej ik snap het maar moet ik dan ook de hele gearbox uit de plaat halen
zo als jij dat hebt gedaan of gewoon afstand houders er tussen want zoeff heeft dat ook niet gedaan

ik keek net in het fotoalbum van zoeff en fond deze

full

zo wil ik hem maken

maar dit voor de voor kant dus ik zal de motor uit ham er uit halen via paint

Laatst bewerkt door een moderator:
ik snap je vraag je niet helemaal want Zoeff heeft zijn chassis exact hetzelfde gemaakt als mij, echter heeft hij hem iets hoger gemaakt.Alle rondingen bij de gearbox heeft hij er ook uit gehaald....

ter bewijs mijn chassis:
foto0087bq.jpg

ps: ja het soldeerwerk is niet alles moet even overnieuw

Laatst bewerkt:
Heb je zelf en tekening van je chassis gemaakt?

Ik had een tekening van die shocktowers gestuurd.

Maar je kan net zo als Robin en ik hebben gedaan het overtrekken van originele chassis.

nee nog niet maar ik heb geen 2 motoren maar een dus voor hoef ik geen uitham te maken in de voor kant dus als ik een een tekeing heb kan ik de ruimte op vullen met paint dus meer heb ik niet nodig

gisteren weer gereden.
na 5 minuten was de pret weer voorbij. Schroef kwijt uit het TAMIYA stuurblok. Het reely stuurblok blijft gewoon goed. Ik heb nu hetzelfde als jullie gedaan met die moertjes.
Ook heb ik een probleem met 1 van mijn motoren. Om een of andere vage reden wil deze niet fatsoenlijk werken. Beter een paar brushless motoren nemen haha :D

welke brushless komt er in ???

als je een mamba neemt komt ie er zo uit te zien

GB5APn6bawE[/media] - Brushless Wild Dagger test run

voorlopig koop ik nog ff helemaal niks ervoor. Heb sowieso mijn slash 4x4 om mee te rijden en heb het geld er nu niet voor. maar brushless zou wel mooi zijn inderdaad. Ik ga het niet zo doen als de mensen in dat filmpje. Heb je hun andere filmpjes gezien en gelezen wat ze allemaal kapot rijden? Niet normaal...

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb me spulletjes binnen. de veren zijn geel en harder. misschien te hard maar dat zie ik wel met rijden.

accus zijn nu aan het opladen dus straks lekker ff rijden

mischin kan ik carbon gebruiken ipv alu lijkt me mooier
weet imand een goedkoop aderes want conrad is een beetje duur

Laatst bewerkt:
mischin kan ik carbon gebruiken ipv alu lijkt me mooier
weet imand een goedkoop aderes want conrad is een beetje duur

carbon is veel te duur en zal bij andere adressen rond dezelfde prijs als bij conrad liggen. Dat is precies de reden waarom ik epoxyplaat heb gebruikt. Lichter dan aluminium, heel erg sterk en lang niet zo duur als carbon

Ja dat moet ik ook nog doen. Hij is nu wel mooi maar hij moet ook mooi blijven.

Ik heb een filmpje gemaakt bij mij achter in de tuin in een gat waar ooit een vijver moet komen. Zal zo ff kijken hoe ik die online ga zetten. ik heb net het filmpje gezien. een beetje jammer is het dat me auto maar een paar keer te zien is en dan weer uit beeld verdwijnt. ik ben nu en een setje accus aan het laden dus probeer straks wel een een goed filmpje te maken. i heb ook een leuk terreintje in de buurt ontdekt vanmiddag met een par leuke jumps.

Laatst bewerkt:
Back