hoi,
Zal ik die 3 'verplichte' figuren schrappen en tot een keuze figuur brengen?
We doen die beginnersklasse erbij om ook de minder goede piloten ook de kans te geven om een wedstrijd te vliegen. De enige reden om die klasse te schrappen is als er gewoon te weinig mensen mee willen doen in de beginners klasse Dus kom op! Ook al kan je 'alleen maar' een rondje vliegen, doe gewoon lekker mee, al is het alleen al voor de gezelligheid..
Ik geef toe, deze klasse hoort niet tot 3D, de naam D3D geldt dus niet voor deze klasse.
@Rick, ik zal een filmpje maken van het figuur (en misschien wel van alle 3D figuren), maar dan moet het wel een beetje weer zijn.
Zal ik ook het punt "Is de vlucht ‘Smooth’? (Worden de figuren niet af geraffeld, maar soepel en rustig gevlogen?) K factor=2" van de lijst halen?
En dan voor in de plaats "Controle (Is er duidelijk te zien dat de piloot het model onder controle heeft?) K factor=1" ?
groeten,
nando
Zal ik die 3 'verplichte' figuren schrappen en tot een keuze figuur brengen?
Verder lijkt mij de beginners-klasse met de bijbehorende figuren overbodig. Deze figuren kun je ook vliegen in de Sportklasse van de KNVvL, iedereen weet hoe druk het op deze wedstrijden het is. Ook zie ik niet dat het hoveren van rechte lijnen, hoe moeilijk dat ook is om goed te doen, onder een definitie van 3D valt.
We doen die beginnersklasse erbij om ook de minder goede piloten ook de kans te geven om een wedstrijd te vliegen. De enige reden om die klasse te schrappen is als er gewoon te weinig mensen mee willen doen in de beginners klasse Dus kom op! Ook al kan je 'alleen maar' een rondje vliegen, doe gewoon lekker mee, al is het alleen al voor de gezelligheid..
Ik geef toe, deze klasse hoort niet tot 3D, de naam D3D geldt dus niet voor deze klasse.
Een vlieger is natuurlijk vrij om voor andere wedstrijden/competitie een ander programma/figuren te kiezen. Ik denk dat je dat zelfs over de verschillende wedstrijden binnen het D3D mogelijk moet houden. Dan heeft iemand de mogelijkheid om later in het seizoen z'n nieuwe vaardigheden te tonen en zo een betere kans te maken op een hoge klassering, of juist andersom het te moeilijke figuur vervangen door een eenvoudige, met misschien ook de kans op toch meer punten.
@Rick, ik zal een filmpje maken van het figuur (en misschien wel van alle 3D figuren), maar dan moet het wel een beetje weer zijn.
Zal ik ook het punt "Is de vlucht ‘Smooth’? (Worden de figuren niet af geraffeld, maar soepel en rustig gevlogen?) K factor=2" van de lijst halen?
En dan voor in de plaats "Controle (Is er duidelijk te zien dat de piloot het model onder controle heeft?) K factor=1" ?
groeten,
nando