D3D - Dutch 3D competition......... Help !

Als je echter beter keek, dan zag je dat her en der wat gespannen gezichtjes (TJERK!) te bekennen waren

Haha IK?! Had je me vorig jaar moeten zien! :P :lol:

Top dag gehad! Iedereen echt mega bedankt! Vooral Bas voor het lenen van zijn zender accu (ja hoe kom je er op..) en Steven als m'n caller! He'j mooi doan!

Sebastiaan, van harte met je derde plaats, zeer netjes voor een eerste wedstrijd!
Helemaal klasse dat je voor Bennie wist te eindigen die al jaren met de 1e plaats naar huis gaat.

Heren, tot België!

Groeten,
Tjerk ;)

Laatst bewerkt:
Het was toppie.
Ik was ook zenuwachtig omdat ik de figuren vandaag voor het eerst vloog dit jaar.
Ik ben toch blij dat ik heb mee gedaan. De kop is er dan van af.

Mijn motor tuning die vorige week goed leek bleek met dit warme weer prut.
Door mijn voorzichtigheid heb ik ook mijn laatste vlucht te rijk gevlogen waardoor ik net wat pit miste.
Niet dat dit veel dit maakt want ik zie de jeugd enorm vooruit gaan.
Terwijl hun 10 stappen vooruit doen, doe ik er één.
Mijn ranking zakt naar diepe dalen, maar we maken er een leuke rit van :)

Laatst bewerkt:
Haha IK?! Had je me vorig jaar moeten zien! :P :lol:

Top dag gehad! Iedereen echt mega bedankt! Vooral Bas voor het lenen van zijn zender accu (ja hoe kom je er op..) en Steven als m'n caller! He'j mooi doan!

Sebastiaan, van harte met je derde plaats, zeer netjes voor een eerste wedstrijd!
Helemaal klasse dat je voor Bennie wist te eindigen die al jaren met de 1e plaats naar huis gaat.

Heren, tot België!

Groeten,
Tjerk ;)

Hoi Tjerk,

Nog gefeliciteerd met je eerste plaats:worship: erg netjes gevlogen.

Maar volgen mij ging ik er met de derde plaats vandoor;)

Gr,

Mario

heey iedereen,

Gistere was echt een prachtige dag ook al duurde men eerste vlucht niet langer dan 5 sec (eigenschuld).
Ik vond het wel prachtig hoeveel deel nemers we dit keer hadden.

Mochten er filmpjes zijn of foto's.
Ik ben er zeer benieuwd naar.

Groetjes Jonas

Hoi Tjerk,

Nog gefeliciteerd met je eerste plaats:worship: erg netjes gevlogen.

Maar volgen mij ging ik er met de derde plaats vandoor;)

Gr,

Mario

Oei, das waar ook. Ik haalde de hele dag jullie namen al door elkaar...
Maar congrats Mario, petje af!

En bedankt!

Groetjes,
Tjerk ;)

Jaja,

allemaal heel erg bedankt voor de mooie en vooral gezellige dag.
Het is waar Walter, de jongere garde gaat er 10 vooruit en wij maar 1. Zo heeft Tjerk me alweer voorbij gevlogen. Maar het principe van "hoge K-factor en vliegen als een baksteen levert meer op" werkt wel. Tjerk en ik hadden allebij een even hoge totaal k-factor. Maar ik had bij het oefenen op ons veldje al gezien dat Tjerk strakker vliegt dan dat ik dat doe.
Tjerk gefeliciteerd! Een terechte overwinning!! Ik ben toch wel trots dat je in hetzelfde team zit als ik en dat er twee prijzen naar het mooie Twente zijn gegaan.
Holco, jij even goed heel erg gefliciteerd!! Ook super terecht overwonnen , zeker na een be-discussieerde eerste ronde. Gelukkig telde die uiteindelijk niet mee....
Rob Eikeboom ook ernstig bedankt voor de hulp , echt geweldig. Ik had me er anders op vergalloppeerd.
Ik weet niet of ik jullie in Belgie ga zien, ik weet wel dat ik niet naar Venlo kom, dus gewoon maar tot ziens. Of tot lezens alhier op het forum.
Ik ga binnen kort mijn dagboekje wel weer bijwerken.

Steven

.....
Ik weet niet of ik jullie in Belgie ga zien, ik weet wel dat ik niet naar Venlo kom, dus gewoon maar tot ziens. Of tot lezens alhier op het forum.
Ik ga binnen kort mijn dagboekje wel weer bijwerken.
Steven

Ik ben eigenlijk benieuwd WIE er allemaal naar belgie gaan. IK niet , 2 hele dagen weg om te vliegen kan ik thuis niet maken .....
Om eerlijk te zijn vind ik het ook erg vreemd (lees: slecht) van de organisatie dat zij het over 2 dagen uitsmeren. Zij moeten ook weten dat dit voor meerdere mensen problemen geeft.
Kan het niet op 1 dag gevlogen worden ???

groeten
bas (rookie of the year ... ? )

Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem.
Een heel weekend is thuis niet makkelijk te verkopen.
Heen en weer rijden is niet haalbaar naar Antwerpen dus MOET je overnachten.
Als het één dag was ging ik zeker.
2 dagen..................

Zouden we de wedstrijdorganisatie ervan kunnen overtuigen om het op 1 dag te vliegen ..... desnoods met een deel van de avond erbij ......
ik wil meeeheeeee doeeeen ...... :-(

Brecht is dichterbij dan Venlo voor mij. Lekker tentje opzetten, gezin mee en het word een heerlijke wedstrijd zoals vorig jaar! Ik vermoed alleen dat ik dit jaar geen 4e word.

Jongens,

als bestuurslid van de club zeg ik jullie dat iedereen welkom is om een nachtje te komen kamperen, dit is uit eigen ervaring met wedstrijdvliegen altijd al leuk geweest.

We organiseren voor de blijvers en anderen een lekkere BBQ aan democratische prijs.

De mensen die de wedstrijd organiseren hebben ons veld 2 dagen gevraagd en gekregen, hoe zij die dagen indelen in volledig voor hun rekening.

Wij van de club zorgen enkel voor accomodatie en het terrein.

Voor ons is iedereen welkom, als hij maar op voorhand iets laat weten voor de BBQ.

Dus hopelijk zien we toch iedereen verschijnen.

Als we moeten zoeken naar goedkope hotelletjes horen we dat ook graag.

Indien er vrouwtjes meekomen, er zijn mooie fietsroutes zwembaden enz in de buurt.

tot binnenkort,

Peter

er is nog niets vastgelegd maar uit ervaring weten we dat er voor 10 euro een lekkere BBQ kan voorzien worden.

dit kan max een paar euro omhoog of omlaag gaan

heey allemaal,

Ik ga jullie rap de verklaring geven waarom over twee dagen.
Wij zitten op dat moment met het broed seizoen van de vogeltjes.
Dus dit zorgt voor een probleem dat we max met twee motor toestellen kunnen vliegen.

Volgende reden is dat we best wel veel op een weekend hebben gepland het schaal vliegen en het f3c vliegen (hier moet je wel rekenen dat nu de belgen er bij komen wat op de d3d wedstrijden niet is.) en het 3d vliegen willen we alles vlot laten verlopen en zorgen dat iedereen af en toe eens tussen door kan vliegen moeten we het wel zo doen.

Inverband met de BBQ deze gegevens worden na vrijdag 2 mei vrij gegeven om dat we dit nog even moeten bespreken op de vergadering.

Hoop zo veel mogelijk mensen daar te zien.

Groetjes jonas

Hoe laat begint het dan op zaterdag?
Ik hoop dan wel wat later.
Anders kan ik de 18 meter trailer met uitbouw niet opzetten, of de caravan :)

Of begin maar eerst met F3C en schaal.

Ja Walter,

we waren van plan deze vrijdag de planning te bespreken maar ik neem aan dat dat niet zo als dit weekend 9U zal zijn.

Maar zaterdag probeer ik alle gegevens zo snel mogelijk mede te delen.

Groetjes jonas

Back