Proficiat Addy, een mooiere aanwinst kun je je niet wensen !
Ik vond de wedstrijd van gisteren weer erg leuk, en ook weer een hoop geleerd. De sfeer was prima, het was weer een gezellige boel. Het weer uitstekend zelfs erg warm, bijna iedereen had een verbrand koppie.
Verder vond ik de organisatie weer erg goed, alles liep gesmeerd, mijn complimenten.
Helaas waren er al vrij snel 3 crashes, dat was jammer, maar helaas in deze hobby niet uit te sluiten.
Ik heb slechts 1 opmerking en dat is het feit dat er door sommigen gewoon wordt gevlogen aan een zijlijn terwijl een deelnemer zijn wedstrijdfiguren aan het vliegen is.
Dat gebeurde niet tijdens mijn eigen serie's, maar toch vind ik het niet kunnen, tot mijn verbazing greep de wedstrijdleiding niet in. Ik al ze de volgende keer vagen dit wel te doen.
Kijk , een motor even afstellen kan ik begrijpen, maar even een heel 3D programma vliegen gaat er bij mij niet in. Heb respect voor elkaar, ook voor de "wat mindere goden" onder ons.
Hier nog wat foto's :
JR Sylphide elektro van Cees Verplanke , voor F3C.
Jeti spin 99 regelaar en actro motor , loopt op 10s lipo van het merk SLS (stephans lipo shop) , volgens Cees betere prestaties dan flightpower !
Demo van grote turbine lama !
logo 10 3D van ondergetekende