Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dank je wel Jan,Mooi werk weer! Elke update zie ik dat je er veel tijd insteekt en alles mooi uitwerkt fijn weer detail bouwer op het forum bij te hebben, die zijn er te weinig vind ik!
Ik blijf je met veel aandacht volgen.
dank je wel Kees,mooi werk met het kunststof en heel gaaf om die hydraulische cilinders te zien
- tekeningen in sketch up staan voor de komplete assy, volgende stap word individuele tekeningen voor alle losse onderdelen, en dan uit messing maken.Hey Roald, zijn die aansluitingen een soort van knelkoppelingen?
-inderdaad met een flair onder de fitting moer, fotos nog niet geplaats maar flairs al wel op de leidingen gemaakt
Welke diameter heeft de aanvoer en afvoer buis van deze cilinders?
-0.9 mm binnen dia.
Het ziet er zo mooi uit, ik ben benieuwd hoe het allemaal werkt hydraulica op deze schaal is toch wel heel bijzonder vind ik.
-ik ook nog een maand of 2 denk ik voordat ik 1 kraan kompleet heb.
Ik hoop wel dat je alle plaatuitslagen hebt bijgehouden of een tekening er hebt van gemaakt zodat je ze makkelijk op messing kan overzetten andere gaat dat nog wel wat werk worden. Die 2de kraan.
Stiekem hoop ik ook wel dat ik dan een kopietje of PDF krijg met alle plaatjes, ja het wordt een toffe mooie kraan echt!
Dank jewel Marc.Dit ziet er alvast mooi uit.
Gebruik jij M3x0,6??
Standaard is M3x0,5, kerndiameter = boordiameter voor draadtappen 2,5mm
Bij metrische schroefdraad is de kerndiameter, de schroefdraad afmeting min de spoed!.
Dus niet het foute vuistregeltje van 0,8 maal de buiten diameter.
Henk
Jan,Hey Roald nu wil ik niet lastig doen maar ik verwacht wel een filmpje van een draaiende kraan he, de tandwielen zijn al meer dan een halve dag binnen...![]()