De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha, dat was net wat ik nodig had (lang geleden dat ik mijn hele toetsenbord en beeldscherm met koffie ondergeproest heb)

We wachten nog op het Tibetaanse yakkenleer dat je besteld had. De levering daarvan is om ons nog onbekende reden vertraagd. Intussen zijn we verder gegaan met de overige punten. Ik ben verheugd te kunnen melden dat het rammeltje wat je hoorde weg is (wij raden aan om voortaan geen kleingeld meer in het asbakje te bewaren)

Gezien het ontbreken van een motor, zou het mij hevig verbazen, als dat rammeltje terugkomt als je nu kleingeld in het asbakje doet....

Overigens heel erg flauw om die Lycoming achterover te drukken voor je micropullers, erg onsportief tegenover de jongens die slechts aan een kleine Continental konden komen....

De levering van het Tibetaanse Yakkenleer is vermoedelijk vertraagd omdat die Yakken van Helimax allemaal weggelopen zijn nadat ik (om redenen die NIETS, maar dan ook NIETS met concurentie vervalsing danwel sabotage te maken hebben, kan ik U verzekeren) besloot nog maar eens "Fuer Elise" te gaan oefenen in de open lucht, waar niemand er last van zou hebben (behalve die Yakken dan)....

Maar ja, daar kan ik niks aan doen, want Helimax (en dus ook zijn Yakken) hadden daar he-le-maal niets te zoeken....

@ PH_AJH (waarom zeurt Corrien toch zo over dat streepje? Geen kunst aan....)@ Wist je niet dat koffie drinken achter de computer heel gevaarlijk is? Dan weet je nu dat, en ook waarom....

Groet, Bert

Laatst bewerkt:
@ PH_AJH (waarom zeurt Corrien toch zo over dat streepje? Geen kunst aan....)@ Wist je niet dat koffie drinken achter de computer heel gevaarlijk is? Dan weet je nu dat, en ook waarom....

Groet, Bert

Arjan zat volgens mij VOOR zijn computer toen hij proestte en daarmee zijn koffie vernevelde over zijn scherm en toetsenbord.

Welliswaar is het gevaarlijk om achter de com. je bakkie leut te doen, vooral als je gaat proesten in de richting van de 220 volt aansluiting wordt het spannend.

Corrien stoort zich aan Arjan zijn streepje (underscore heet dat geloof ik) omdat het onzichtbaar is op zijn avatar en dus eigenlijk een deel van zijn identiteit verbergt.

....omdat het onzichtbaar is op zijn avatar
Helemaal niet...het is volkomen zichtbaar. Alleen staan er links en rechts nog wat streepjes naast waardoor het niet opvalt. En Jan beseft maar niet dat hij echt een ander brilletje moet kopen, éen die niet alleen de letters op de juiste plek laat staan maar ook alles wat er is gewoon zichtbaar laat.
Maar mij stoort het niet, dat gemekker. Mannen die zichzelf een vrouwennaam aanmeten, daar kun je veel meer interessants over zeggen. Maar dat doe ik niet. Behalve tijdens een consult natuurlijk, dan zeg ik een heleboel interessante dingen.

Overigens heel erg flauw om die Lycoming achterover te drukken voor je micropullers, erg onsportief tegenover de jongens die slechts aan een kleine Continental konden komen....
Wat is er, kun je niet tegen je verlies?

Laatst bewerkt door een moderator:
Overigens heel erg flauw om die Lycoming achterover te drukken voor je micropullers,

Ik ga er niet op achteruit hoor. De mannen hadden nog wat anders in het schuurtje staan. Schijnt van een oud vrouwtje te zijn geweest (Corrien?). Dat verklaart ook dat de motorophanging wat aangepast moet worden.

Laatst bewerkt door een moderator:
En Jan beseft maar niet dat hij echt een ander brilletje moet kopen, éen die niet alleen de letters op de juiste plek laat staan maar ook alles wat er is gewoon zichtbaar laat.

Dat zeg ik nu dus al de hele tijd, maar hij wil maar niet luisteren...

Wat is er, kun je niet tegen je verlies?

Oh, ikke wel hoor.... maar ik doe niet aan miniatuurtrekken... dus dan valt er niet zoveel te verliezen...

Al dat getrek....

En dan grote apparaten verzinnen die dat getrek voor je doen...
En dan trekken in wedstrijdverband...
En dan ook nog eens miniatuur????

Nee... niets voor mij....

EDIT: ik zie nu pas dat dat geval (tractor zou ik het niet willen noemen) in MP's filmpje geheel ten onrechte en zonder toestemming mijn naam ijdel gebruikt, maar bij deze wil ik melden dat ik daar helemaal niets mee te maken heb... (tenzij hij wint natuurlijk...)

Groet, Bert

PH_AJH (waarom zeurt Corrien toch zo over dat streepje?..........

Waarom vraag je dat? Is Arjan soms verantwoording aan jou schuldig?
Als jij nou gewoon de inburgeringscursus hier op de Berg had gevolgd had je dat allang geweten en zouden we je misschien (ik schrijf: misschien) als buitendienst medewerker van de Berg kunnen aanstellen. Dat is in ieder geval beter dan hier op een toeristen visum rondlummelen en je dagen in ledigheid slijten.

Mannen die zichzelf een vrouwennaam aanmeten, daar kun je veel meer interessants over zeggen.

En hoe zit dat met lieden, die zich de naam aanmeten van een beroemde/beruchte Romeinse senator?

En met lieden, die zichzelf hier op het forum aanmeldden als een vliegtuig, maar een stomme vergissing maakten met het verbindingsstreepje in de registratienaam?.............EN DAT NIET WILLEN TOEGEVEN!!!
Ik zal speciaal voor Brutus nog één keer laten zien hoe het eigenlijk de bedoeling was met dat streepje:

922062.jpg

Zie je? Gewoon er tussenin! Een koppelstreepje dus. Dat ziet er netjes en verzorgd uit. Heel wat beter dan zo'n stompzinnig onderliggende streepje, dat ze niet voor niets een underscore noemen.

Dat zeg ik nu dus al de hele tijd, maar hij wil maar niet luisteren...

Zit jij dan te praten tegen je pc en verwacht je dan van mij dat ik dat hoor?

Waarom vraag je dat? Is Arjan soms verantwoording aan jou schuldig?
Als jij nou gewoon de inburgeringscursus hier op de Berg had gevolgd had je dat allang geweten en zouden we je misschien (ik schrijf: misschien) als buitendienst medewerker van de Berg kunnen aanstellen. Dat is in ieder geval beter dan hier op een toeristen visum rondlummelen en je dagen in ledigheid slijten.

Vroeg ik dat aan Arjan, dan? Volgens mij was het gewoon een algemeen ongerichte vraag, vrij aan iedereen om te beantwoorden danwel te negeren... Heeft niks met verantwoording te maken...

Dat is dan toch wel een interessante inburgeringscursus, als die gaat over het vraagstuk waarom mijnheer Corrien zich ergert aan streepjes... Die van mijn vrouw gaat over heel andere dingen...

En hoe zit dat met lieden, die zich de naam aanmeten van een beroemde/beruchte Romeinse senator?

Dat is alweer een kwestie van dat mijn naam ijdel gebruikt wordt, en zonder mijn toestemming... Kan ik er wat aan doen dat die pipo mijn naam gebruikt? Rare jongens, die Romeinen...

En met lieden, die zichzelf hier op het forum aanmeldden als een vliegtuig, maar een stomme vergissing maakten met het verbindingsstreepje in de registratienaam?.............EN DAT NIET WILLEN TOEGEVEN!!!
Ik zal speciaal voor Brutus nog één keer laten zien hoe het eigenlijk de bedoeling was met dat streepje:

922062.jpg

Zie je? Gewoon er tussenin! Een koppelstreepje dus. Dat ziet er netjes en verzorgd uit. Heel wat beter dan zo'n stompzinnig onderliggende streepje, dat ze niet voor niets een underscore noemen.

Het grijpt je echt heel erg aan, he? dat streepje?

Wil je er over praten?

DAN MOET JE NIET BIJ MIJ ZIJN!!!

Zit jij dan te praten tegen je pc en verwacht je dan van mij dat ik dat hoor?

Ik heb geen PC....

Dat is zóóóóó 2014...

Groet, Bert

Vroeg ik dat aan Arjan, dan? Volgens mij was het gewoon een algemeen ongerichte vraag, vrij aan iedereen om te beantwoorden danwel te negeren... Heeft niks met verantwoording te maken...

Tja, ik weet niet hoor, maar het lijkt er hier toch errug verdacht veel op, dat de vraag aan Arjan wordt gesteld:

@ PH_AJH (waarom..........enz....:sleeping:)

Dat is dan toch wel een interessante inburgeringscursus, als die gaat over het vraagstuk waarom mijnheer Corrien zich ergert aan streepjes... Die van mijn vrouw gaat over heel andere dingen...

De inburgeringscursus van de MBF-Berg is inderdaad verrektes interessant. Je bent er dus zelfs nog niet eens aan begonnen??? Tsssss!
Over jouw vrouw willen wij hier alleen maar goede dingen horen. De andere dingen, waarover die van jouw vrouw gaan, zijn hier dus niet bespreekbaar. Het siert je ook niet, dat je daarover bent begonnen. Heb het de volgende keer dus maar weer gewoon over haar kookkunsten of zo.

Dat is alweer een kwestie van dat mijn naam ijdel gebruikt wordt, en zonder mijn toestemming... Kan ik er wat aan doen dat die pipo mijn naam gebruikt? Rare jongens, die Romeinen...

Hoe was het ook alweer? Ow ja, zó:

images
+ T

Wil je er over praten?

Nee.

Het zou overigens mijn huisgenoten (op dit moment mijn duifje, 2 poezen en 3 katers)* ernstig verontrusten als ik hier opeens tegen mijn pc zou gaan zitten oh-en.

*De zoon is niet thuis en ik heb ons onbestemde aantal aquariumvissen opzettelijk buiten beschouwing gelaten omdat die zich er geen vin van zullen aantrekken als er hier in de woonkamer iemand praat. Die maken zich trouwens alleen druk als het deksel open gaat voor de vissenbrokjes en als onze jongste kater weer eens een aanval op het glas pleegt. Behalve plant-liggen is 't ie namelijk verzot op onze katten-tv.

Tja, ik weet niet hoor, maar het lijkt er hier toch errug verdacht veel op, dat de vraag aan Arjan wordt gesteld:

Jij had in een ziekehuis op de ontgipsingsafdeling moeten gaan werken: Jij bent echt een ster in dingen uit hun verband trekken...

Want:

Over jouw vrouw willen wij hier alleen maar goede dingen horen. De andere dingen, waarover die van jouw vrouw gaan, zijn hier dus niet bespreekbaar. Het siert je ook niet, dat je daarover bent begonnen. Heb het de volgende keer dus maar weer gewoon over haar kookkunsten of zo.

Volgens mij ben ik niet over mijn vrouw begonnen, maar over haar inburgeringscursus, en dan ook nog eens volledig oordeelsvrij over de kwaliteit van die cursus: hooguit dat er andere dingen in staan dan in de vergelijkbare Mickey-mouse cursus hier op de berg, die blijkbaar gaat over jouw persoontje en waar jij je allemaal wel of niet aan ergert.... Hoezo:

images
+ T

???

Ik heb dus voor de goede orde niks goeds, en niks slechts, en zelfs niet iets neutraals over mijn vrouw gezegd.

Dan niet...

Het zou overigens mijn huisgenoten (op dit moment mijn duifje, 2 poezen en 3 katers)* ernstig verontrusten als ik hier opeens tegen mijn pc zou gaan zitten oh-en.

Werkelijk??? Dat had ik nu niet verwacht... Ik zou zo denken dat ze wel gekkere dingen van jou gewend zijn...

*De zoon is niet thuis en ik heb ons onbestemde aantal aquariumvissen opzettelijk buiten beschouwing gelaten omdat die zich er geen vin van zullen aantrekken als er hier in de woonkamer iemand praat. Die maken zich trouwens alleen druk als het deksel open gaat voor de vissenbrokjes en als onze jongste kater weer eens een aanval op het glas pleegt. Behalve plant-liggen is 't ie namelijk verzot op onze katten-tv.

Wat dit er dan weer mee te maken heeft???

Kan het alleen maar onder deze noemer scharen:

images
+ T

Groet, Bert

hooooooo mannen!
Ik kreeg vanavond een pakketje bezorgd, met daarbij een fotootje van mijn vrienden bij de douane.
Ze hebben wat drankjes in beslag genomen (probeerde iemand als "gift" met een waarde van 22 euro op te laten sturen)

Aangezien ze allemaal niet drinken heb ik het gekregen.
Dus, tafel 4 zometeen, de drankjes mag je vrij pakken.

Police-booze-main.jpg

En nu stoppen met kibbelen.

hooooooo mannen!
Ik kreeg vanavond een pakketje bezorgd, met daarbij een fotootje van mijn vrienden bij de douane.
Ze hebben wat drankjes in beslag genomen (probeerde iemand als "gift" met een waarde van 22 euro op te laten sturen)

Aangezien ze allemaal niet drinken heb ik het gekregen.
Dus, tafel 4 zometeen, de drankjes mag je vrij pakken.

Police-booze-main.jpg

En nu stoppen met kibbelen.

Wil je zo vriendelijk zijn zelf Roel een berichtje te sturen dat zijn week bestelling bij jouw is beland, overigens heeft hij zelf de verzendwijze gekozen, maar dat terzijde.(trefwoorden: bodem, pot, deksel, neus)

Al opgelost, HH geeft het bericht door, meest veilige keuze, of dat nog gevolgen gaat krijgen dat weet je nooit. De MBFB beveiliging is nogal onvoorspelbaar wanneer nuchter. Weliswaar wanneer ze niet nuchter zijn ook maar iets minder erg, maar dat terzijde.

Nou M. Puller, je kunt beweren wat je wil, maar de bouwtekeningen van die Piper heb je echt niet aan mij in bewaring gegeven. Ik heb dus maar de originele fabriekstekeningen voor je opgevraagd. Die vind je hieronder. Er werd overigens wél bij vermeld vooral geen velpon te gebruiken.

2351.jpg

Je dacht toch niet écht dat wij onze technische documentatie zouden overdragen aan het bergbeheer hè? Heb je onlangs nog wel eens een bezoek gebracht aan het berg-archief?

15115565390_8d6660403c.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back