Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Degelijk meubelmakerswerk heeft niets, maar dan ook niets met ergonomie te maken.
Als je iets verder had gekeken op de site, dan had je kunnen zien wat de feiten over Maasland zijn:Als je leest wat er over Maasland wordt geschreven zie je, dat ik op mijn gebruikelijke manier uiterst bescheiden ben gebleven in mijn beschrijving van dit uiterst pittoreske Zuid-Hollandse dorpje:
En om een en ander in perspectief te plaatsen; kijk eens bij Beverwijk.
Niet geheel toevallig ken ik dat stadje en ik kom er ook nog regelmatig.
In de omschrijving staat: "Troosteloze zooi" en daar is geen woord van gelogen.
Maar! Je kunt je er kennelijk wel een halve dag vermaken (zegge 24 halve uren) en het heeft zelfs een hoogte punt meer dan Maasland.
Nou dan weet ik wel genoeg.
Tja, en als hoogtepunt heb ik uiteraard het elektronicalab van Robbe TD Nederland niet aangemeld.
Al lezende moet ik toegeven dat het schuurtje inderdaad een hoogtepunt zou kunnen zijn...
Ik weet nie, waar je dat vandaan haalt maar ik zou het geen sponseren willen noemen....Ik weet dat Jan af en toe de slijterij sponsort, maar je kunt ook overdrijven...
Hij hoopt, dat ik mee kom zoeken naar z'n weggelopen sok. Nou, hij bekijkt het maar en gaat maar zelf op de geur af.Ik weet dat Jan af en toe de slijterij sponsort, maar je kunt ook overdrijven...
Ik weet nie, waar je dat vandaan haalt maar ik zou het geen sponseren willen noemen....
En dan maar klagen dat tie een sok kwijt is."even een lapje" zou natuurlijk geen kwaad kunnen.
![]()