De berg is van MIJ

Discussie in 'De Non-Modelbouwkroeg' gestart door rc gek hugo, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flying Davy

    Flying Davy

    Lid geworden:
    20 jul 2006
    Berichten:
    738
    Locatie:
    Vleuten
    De uilen zijn naar de verkeerde persoon gegaan ze zijn door ons gelevert maar zijn nooit afgedragen dus zijn ze nog steeds eigendom
    van mijn vader en we hebben ze net weer opgehaald uit blijdorp met de eigendomspapieren. senne kan dus gewoon komen voeren hier.
    het experiment met de uilen op de berg is dan helaas mislukt maar de uilen zijn in ieder geval nog bij ons
     
  2. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Pfoe, dat is een opluchting. De arme diertjes waren zo goed als verhongerd, dus die zijn gered.

    De berg is nog steeds eigendom van de staat en het rusthuis voor overspannen modelbouwers heeft een nieuwe direktie gekregen. Er wordt nu in samenwerking met de politie erg streng opgetreden tegen onbevoegden. Rhelie is al meerdere keren opgepakt en is inmiddels veroordeeld tot een taakstraf. Hij moet gedurende 4 weken 's ochtends koffie serveren in het rusthuis en 's middags de (fris)drankjes.
     
  3. Flying Davy

    Flying Davy

    Lid geworden:
    20 jul 2006
    Berichten:
    738
    Locatie:
    Vleuten
    De staat heeft te veel schuld en kan de berg met rustoord voor over spannenmodelbouwers niet meer betalen. De berg word
    overgedragen aan Corrien samen met het beheer van het rustoord. Echter blijkt Corrien onzedelijk gedrag te vertonen naar de
    weerloze overspannen modelbouwers. Ik merkte dit op toen ik op bezoek kwam bij 1 van mijn overspannen modelbouwvrienden
    die daar zat om te rusten. Echter blijkt het nu dus een hel te zijn daar sinds Corrien het beheer heeft. Corrien word veroordeelt tot
    20 jaar celstraf en 10 jaar tbs voor ongewenste intimiteiten tegen weerloze burgers. De berg is nu in principe van niemand totdat ik
    besluit het beheer op me te nemen. De berg word totaal gerenoveerd en er komt een speciale werkplek voor de modelbouwers. De
    vergunning voor een asfalt baan is afgegeven zodat ook de jet vliegers welkom zijn. De berg is zo'n succes dat ik het beheer niet
    meer alleen kan en rhelie(die toch al koffie serveerde) krijgt promotie tot medebeheerder en heb nog een 3de man nodig.
    Geloof dat senne wel interesse had om de berg te hebben dus de berg is nu van ons :D
     
  4. cees dorst

    cees dorst Guest

    LAATSTE NIEUWS ,heet van het torrentje in den-haag , De berg is toegewezen als een besloten natuurgebied voor de senioren.
    De actie groep "niet huilen maar uilen " gaat de oudere senhioren daar op de berg verzorgen en eventueel bijvoederen De Hr.R heeft na een uitgebreid onderzoek een toegangs verbod gekregen op straffen van 1vliegtuig per dag af te leveren bij de senioren ,

    Verder zullen er rondleidingen gegeven worden om de mensen bekend te maken met de div rituelen die deze mensen hebben ,zoals er zijn achter de geraniums zitten ,het klaverjassen ,de jonge drinken (een alcaholische versnapering) en het sjoelen en div. andere gewoontes.
    Hiervoor worden er nog steeds vrijwilligers gezocht die een opleiding in de modelbouw techniek hebben doorstaan en een machteging hebben.
    Als deze proef slaagt zal er landelijk van deze ruimte's gebruikt worden gemaakt :evil: 8O
     
  5. Flying Davy

    Flying Davy

    Lid geworden:
    20 jul 2006
    Berichten:
    738
    Locatie:
    Vleuten
    De proef mislukt, de mensen met modelbouw techniek opleiding bleken niet geschikt tot het verzorgen van ouderen en rondleidingen
    geven langs de ouderen. Verder kwam het sterftecijfer van de ouderen flink hoger te liggen door de druk en interesse van de
    buitenstaanders. Tevens was er door de beheerders van de berg(Rhelie, Senne en ik) geen toestemming gegeven aan het ministerie
    om deze proef hier uit te voeren en is dus ook totaal achter onze rug om gegaan. Daardoor hebben wij winstverlies geleden en dienen we
    een schadeclaim in bij Cees Dorst wie achter het plan stond van de test. Rhelie mag gewoon blijven komen hier maar door
    de vele opschudding over hem heeft ie moeten beloven zich vanaf nu te gedragen(en het gaat prima nu). Het torentje van Den-Haag werd
    bij het horen van het nieuws over de mislukte test zo heet dat de voegen onder de helft van het torentje geborsten zijn. Het bovenste gedeelte
    is er hierdoor afgevallen. Na wat renovatie hiervan konde toren toch nog gebruikt worden en die word nu gebruikt als uitkijktoren op de berg om
    gekken weg te houden bij de oudjes.
     
  6. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Naar aanleiding van een uitzending van Peter R de Groninger wordt er een nieuw onderzoek gelast in mijn zaak. Mijn raadsman Moskograp weet aan te tonen, dat er afpersingspraktijken hebben plaatsgevonden om tegen mij bewijs aan te dragen. Er worden drie afpersers gearresteerd. Ik word vrijgesproken en meester Moskograp gaat nu een flinke som smartegeld voor mij eisen van deze drie boeven.
    Zo te zien is er flink wat geld te halen bij deze drie criminelen, dus ik ga onmiddellijk rentenieren op de Bahama's. Ik wens de senioren op de berg veel succes.
     
  7. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.835
    Locatie:
    Nootdorp
    Ik vind het ook welletjes.
    Ik heb een leuk centje kunnen krijgen voor die grasmaaier.
    Bovendien heb ik de subsidie voor "niet huilen maar uilen"opgestreken.
    Die taakstraf vind ik maar niks, dus ga ik mijn geluk zoeken in Portugal.

    Ik wens jullie het allerbeste met de berg ! :D

    groetjes vanuit een zonnige Algarve.
     
  8. Bar

    Bar Guest

    ik ..ik .. en dan .. euh ..

    al die moeite om een *** berg , zoek het uit zeg :mad:


    ik wil wel graag m`n valse bouvier terug als `t even kan.. 8)
     
  9. Lazerbeak

    Lazerbeak

    Lid geworden:
    2 jan 2005
    Berichten:
    1.284
    Locatie:
    Hengelo (ov)
    Pino komt kaalgeschoren om de hoek,
    De berg is nu van mij
     
  10. bert de eerste

    bert de eerste

    Lid geworden:
    14 okt 2006
    Berichten:
    832
    Locatie:
    veen
    de berg blijkt een oude vuilnisbelt te zijn.
    die moet onmidelijk gesaneerd moet worden.
    das nou pech, berg weg
     
  11. hezik

    hezik Guest

    Zitten jullie nu nog steeds te emmeren over mijn berg?

    Wel grappig om te zien hoeveel fantasie jullie allemaal hebben.. en als ik jullie blij kan maken door jullie te laten fantaseren over mijn berg.. ach.. ok dan maar.
     
  12. Danny Mulders

    Danny Mulders verslagschrijvers

    Lid geworden:
    7 aug 2004
    Berichten:
    3.382
    Locatie:
    oss
    na geheime bodemonderzoeken blijkt er goud in de berg te zitten, hezik is niet langer eigenaar van de berg aangezien de berg is opgekocht door een groot delfbedrijf, hezik heeft hem voor heel weinig aan het bedrijf verkocht omdat hij dacht dat het gewoon een oude vuilnisbelt was naar aanleiding van bert z'n uitspraak. laat ik nou net de zoon van de directeur van het bedrijf zijn....

    de berg is nu van mij!!!

    de berg word hermetisch afgesloten met hekken van 10 meter hoog die onder stroom staan, dit om bedrijfsspionage tegen te gaan en ongenode gasten buiten te houden.

    gelukkig heeft vader het modelvliegveld wel laten liggen en heb ik een hangar naast het betonbaantje gebouwd, heerlijk 8)
     
  13. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Ik verveelde me te pletter op de Bahama's, dus ik ben maar even terug gekomen.
    Bij terugkomst merk ik, dat er goud wordt gedolven binnen het grondgebied van de staat. Ik meld dit en wat blijkt? Hierop rust een accijns van 90%, dus de staatskas wordt met terugwerkende kracht flink gespekt.
    De staat kan nu dus echt een sociaal gezicht gaan tonen. Jan Moederrijnissen roept al, dat met deze nieuwe belastingopbrengsten de inkomstenbelasting voor kleine zelfstandigen kan worden afgeschaft (goedzo Jan) en dat elke burger recht heeft op een winstdelingsuitkering. De berg is dus nu van ons allemaal.
     
  14. Laurensne

    Laurensne

    Lid geworden:
    15 mei 2005
    Berichten:
    659
    Locatie:
    Limburg
    Al het goud is uit de berg gehaald. Om te zorgen dat elke burger zijn winstdelingsuitkering krijgt wordt er gezocht naar een nieuwe plek om goud te delven. De plek onder mijn huis blijkt geschikt. De regering wil mijn grond graag hebben in ruil voor de berg als schadevergoeding. Natuurlijk ga ik akkoord. De berg is van mij
     
  15. Bar

    Bar Guest


    lees ik dat goed? jij ruilt de plek onder jouw huis MET GOUD in , voor een berg waarin volgens eigenzeggen al het goud uit is gehaald?

    WHAHAHAHAHHAHAAH succes met je berg :lol:
     
  16. Laurensne

    Laurensne

    Lid geworden:
    15 mei 2005
    Berichten:
    659
    Locatie:
    Limburg
    sja 2 redenen :p

    1.gezien de verhaallijn: zou als ik het goud onder mijn huis lekker zelf uit ging graven heel nederland geen winstdelingsuitkering meer krijgen waardoor ik het goud toch niet kwijt zou kunnen komen omdat de welvaart zeer slecht zou zijn.
    2. Het gaat om de berg toch? :p
     
  17. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Tja, en als je dan bedenkt dat het vliegveldje op de berg wordt geasfalteerd en wordt omgebouwd tot een kart-baan, dat in het voormalige rustoord een fitness centrum annex sauna wordt gevestigd, dat in de afgraving van de gouddelvers een groot meer is ontstaan met surf- en waterskie-mogelijkheden en dat er achter het fitness centrum ook nog een opleidingsinstituut voor 15- tot 18-jarige blondines wordt gevestigd kun je op je vingers wel natellen, dat TheHawk niet heeft hoeven nadenken. Wat wil je als zestienjarige nog meer?
    Gelukkig ben ik inmiddels goed bevriend geraakt met TheHawk, dus aan de rand het meer wordt inmiddels voor mij een leuke bungalow gebouwd, waarnaast een gigantische hobbyruimte is geplaatst. Deze is al klaar. Vanuit mijn relax-fauteuil kan ik m'n bootje via een sluisje zo het modelhaventje in varen.
     
  18. niels steigenga

    niels steigenga

    Lid geworden:
    17 dec 2004
    Berichten:
    2.222
    Locatie:
    rotterdam
    En al deze lagen van skibanen, kartbanen, restaurants en weet ik veel wat nog meer houden net dat laatste laagje van Corrien niet;

    alles stort in en ik laat het opruimen en krijg de grond waar ik vervolgens een prive terrein van maak met een eigen modelvliegveld, villa, zwembad en winkelcentrum (met modelbouw winkels)

    :D

    :p

    kom maar op! :evilbat:
     
  19. Laurensne

    Laurensne

    Lid geworden:
    15 mei 2005
    Berichten:
    659
    Locatie:
    Limburg
    Corrien en ik klagen je aan voor diefstal van een berg. De rechter heeft besloten dat je zonder toestemming van de eigenaren de berg hebt verplaatst je alle eigendommen moet terug geven aan de eigenaren en een boete van 10.000 euro moet betalen. De rechter heeft ook beslist dat je alles moet laten staan wat je gebouwt hebt als schade vergoeding.

    De berg is dus weer van corrien en mij.. of beter gezegt nogsteeds :lol:
     
  20. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Gelukkig hebben grote meren de gewoonte om niet in te storten, dus ik heb nergens last van gehad. Ik heb alleen wat meer werk gekregen doordat er nu aan de overkant modelbouwwinkels en een modelvliegveld zijn gevestigd. Inmiddels heb ik ook een hengel gekocht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina