De berg is van MIJ

Discussie in 'De Non-Modelbouwkroeg' gestart door rc gek hugo, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flying Davy

    Flying Davy

    Lid geworden:
    20 jul 2006
    Berichten:
    738
    Locatie:
    Vleuten
    ah heerlijk dat vriezen. het hele meer bevriest corrien zit vastgevroren op zn visstoeltje met zn hengel nog in het bevroren water.
    Ik tik met een hamer op zijn bevroren dode persoonlijkheid en hij breekt in duizend stukjes. TheHawk kreeg een motorvliegtuig
    tegen zijn hoofd dat motorstoring had door de kou. Helaas werd zijn hoofd in vele schijfjes gesneden door de propellor. Het
    modelvliegen word op die plek tijdelijk verboden voor dit ongeval. De gemeente doet verder niks meer met dit gebied omdat ze
    er geen belang bij hebben. Zodoende komt het gebied leeg te staan en word besloten het te slopen. Alle puin komt in het meer terecht
    en deze is daarbij meteen gedicht(Corrien lag daar nog in vele stukjes). Nu is dit gebied gewoon een grote lege vlakte, maar het moest
    een berg zijn. Dus ik ga weken;maanden;jaren aan het graven op de plek waar de berg stond en gooi de weggegraven grond op de plek
    waar Corrien nog steeds in stukjes ligt. Totdat ik een grote berg heb. Bovenop zet ik een vlaggetje met mijn naam en gezicht erop neer.
    Voor dit hele projekt waren vergunningen verleent en blijkt op alle mogelijke manieren legaal te zijn. De reden dat ik hier mocht graven
    was omdat ik de oude situatie van de berg mocht herstellen. De berg word na mij vernoemt en de berg is van mij
     
  2. Danny Mulders

    Danny Mulders verslagschrijvers

    Lid geworden:
    7 aug 2004
    Berichten:
    3.382
    Locatie:
    oss
    davy, als de gemeente had besloten de berg te slopen, zouden ze je ook geen toestemming geven om hem weer op te bouwen...

    vanwege deze slimme opmerking geeft de gemeente de berg aan mij ( geintje :wink: )
     
  3. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Hé Flying Davy. Via Char (je weet wel, dat medium van de televisie) heb ik nog een laatste vraag. Mijn hengel? Die heb je toch wel ergens netjes bewaard? Die was net nieuw!
     
  4. Flying Davy

    Flying Davy

    Lid geworden:
    20 jul 2006
    Berichten:
    738
    Locatie:
    Vleuten
    Ja Corrien een goede hengel weet ik te waarderen en heb er ondertussen al menig viswedstrijd mee gewonnen.
    Wel heb ik hem heel verzichtig laten ontdooien voordat ie hetzelfde resultaat zou gaan geven als jij.
    @ Danny Mulders: De gemeente wilde voornamelijk af van al de voorzieningen op de berg(vliegveld,rustoord, het meer etc.)
    Dus bliezen ze de berg op maar de lege ruimte daarna vonden ze ook maar niks. Dit even ter verduidelijking van
    mijn verhaal net(en om te weerleggen dat ik dom ben :wink: ) de berg is dus gewoon nog steeds van mij
     
  5. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.838
    Locatie:
    Nootdorp
    Jaja, dat onstuimige klimaat doet wat ! Terwijl flying davy zijn zoveelste karper probeert te vangen met de carbonhengel van Corrien gaat het mis.
    De bliksem slaat erin ! Het enige wat er van Davy over is, is zijn gebit. de rest is as.
    (gestolen goed gedijt niet)

    Ik was er in de buurt en zag het gebeuren. Met toestemming van de gemeente krijg ik een stuk grond op de berg om een gedenkteken te plaatsen.
    Door een fout van een raam-ambtenaar is het stukje grond wat groter uitgevallen.
    Het was overigens niet Corrien die bevroren raakte, maar een wassen beeld om ilegale visserij te weren.

    De hengel is dus weer terug bij de rechtmatige eigenaar, en ik ben met Corrien in onderhandeling over het grote stuk grond.
    Ik raad iedereen aan om daar voorlopig even weg te blijven.
     
  6. Alexander

    Alexander

    Lid geworden:
    23 jan 2006
    Berichten:
    1.191
    Locatie:
    Delft
    met een theelepelte graaf ik een kilometers lange gang.. en eindig midden onder de berg.. ik hol de berg van binnen uit, en neem al het zand mee voor een nieuwe berg..
    als de berg bijna op instorten staat, vul ik hem met een gigantische waterballon. ik verlaat in het geheim de berg weer door de tunnel. dan heb ik ondertussen met het zand een nieuwe berg gemaakt heeel ver weg (die dus nu van mij is ;))
    ohja, en ik ga nog even terug naar de giga-waterballon-met-een-laagje-zand-eroverheen, pak een dartpijltje uit mn broekzak en gooi het, waarna is vreselijk hard wegren voor de enorme vloedgolf die een lege modderkrater achterlaat, en alle vorige, en want-to-be eigenaren misschien verdronken maar op zijn minst kletsnat en vies achterlaat. :D
     
  7. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.838
    Locatie:
    Nootdorp
    Ik wist niet dat er ook mollen op dit forum zaten !
    Ik zal vandaag wat klemmen uitzetten.
     
  8. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Tja, daar ben ik mooi klaar mee. Denk ik me net met ere uit dit draadje terug te trekken omdat iedereen denkt, dat ik er geweest ben en komt Rhelie met de waarheid te voorschijn. Natuurlijk ga ik met mijn rimmetiek niet buiten op een stoeltje zitten vissen. Trouwens, vissen? Daar heb ik helemaal het geduld niet voor. Dat van Char was wel een goede afleidingsmanoeuvre, hè?

    Wel errug dom van Alexander om z'n tunnel niet af te sluiten. Je kunt wel raden waar al dat water naartoe stroomde.....juist, verdwenen is de nieuwe berg. De hele handel is zo de zee ingespoeld. Alleen Alexander's theelepeltje is teruggevonden.

    Nog dommer was het natuurlijk, dat-ie de verkeerde berg heeft uitgegraven. Toen wij vanochtend opstonden hoorden wij een soort van ontploffing en zagen de berg van de buren in elkaar klappen, waarna we Alexander even zagen rennen voordat een grote vloedgolf hem te pakken kreeg. Hopelijk kan dat joch goed zwemmen. Onze buren zijn/waren vooraanstaande maffiosi, dus als je het hebt overleefd wensen we je veel geluk, Alexander!
     
  9. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.838
    Locatie:
    Nootdorp
    Leuk geprobeerd Corrien ! dit bewijst mijn eerlijkheid, want jij hebt je hengel terug.
    Ik kreeg trouwens 200.000 euro van Joop van ellende en nog eens 100.000 van Peter .R het vriest voor de aanwijzingen.

    Ik ga nu naar Turkije om daar lekker te toeven in een 5 sterren resort.
    Vissen gaat daar veel makkelijker, je krijgt ze namelijk kant en klaar gegrild op je bord.
     
  10. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Tja, de berg is dus nu van MIJ, maar ik wil er graag van af. Ik ga een boek schrijven met de titel "Het leven op een berg, begin er niet aan". Daarvoor heb ik natuurlijk alle rust en stilte nodig en wil ik geen berg zorgen over een berg hebben. Iemand voor een zacht prijsje een berg overnemen? Er is wat achterstallig onderhoud, maar daar is de vraagprijs ook naar.
     
  11. ik neem de berg over voor een schamel prijsje van 0,00005638 eurocent, en zet er een gigantische accomodatie op voor ALLE modelbouwfaciliteiten, wie oh wie durft dat te weigeren :p.. en te slopen.
    ik leg een no-claim op de berg, evenals een high tech systeem dat indringers, shovels en etc buiten de deur houd...


    de berg is nu van mij....
     
  12. Flying Davy

    Flying Davy

    Lid geworden:
    20 jul 2006
    Berichten:
    738
    Locatie:
    Vleuten
    Helaas had je geen vergunning voor de bouw van modelbouwfaciliteiten. De gemeente wil deze niet alsnog geven door het
    vreselijk ongeluk waarbij Danny Mulders om het leven kwam. Je moet de faciliteiten dus weer slopen en je zit nu dus met een
    lege berg die heel goed beveiligt is.
     
  13. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Er blijkt alleen in Finland zo'n klein muntje te zijn geslagen en dit is het enige exemplaar, dat in omloop is gekomen. Het is dus uiterst zeldzaam en is een fortuin waard. Samen met het smartegeld, dat ik een paar pagina's terug heb opgestreken is mijn oude dag nu helemaal verzorgd. Ik wens je veel succes met je berg, TT-01!
     
  14. Cheeta

    Cheeta Forum veteraan

    Lid geworden:
    8 jul 2003
    Berichten:
    9.523
    Locatie:
    Nieuwegein
    hehe corrien is slim :p

    ben je nog niet binnen dan corrien ;) of blijf je de reperatiedienst runnen de komende 6 jaar minimaal nog?

    ik vlieg langs over de berg met een groot vrachtvliegtuig met chemische lading spring uit het vliegtuig en laat het crashen op de berg.

    de berg is hierdoor voor altijd chemisch verontreinigd met nuclaire middelen waardoor deze niet meer te betreden is langer dan 1 uur per persoon in een leven
     
  15. Rhelie

    Rhelie Forum veteraan

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    11.838
    Locatie:
    Nootdorp
    Dat kunnen wij van jou niet zeggen !
     
  16. Cheeta

    Cheeta Forum veteraan

    Lid geworden:
    8 jul 2003
    Berichten:
    9.523
    Locatie:
    Nieuwegein
    echt wel ben nu eigenaar en de berg wordt over paar 100 jaar weer wat waard en de hele omgeving want dan is er ruimte gebrek om huizen te bouwen ;) ik kijk op langere termijn
     
  17. Flying Davy

    Flying Davy

    Lid geworden:
    20 jul 2006
    Berichten:
    738
    Locatie:
    Vleuten
    alleen word je geen paar 100 jaar dus heb jij er niks aan. bovendien heeft radioactieve straling een bereik van een
    paar 100 kilometers en ben jij dus ook besmet geraakt met radioactieve straling en nu verlept bent en je nazaad
    dat ook zal zijn, als er nog iemand is die met jou nazaad wil maken aangezien je er nu ongeveer zo uitziet:
    [​IMG]

    edit:zo beter :wink: van dat pak stond er niet bij, had je wel even mogen vertellen.
    Dan alsnog heb je een berg waar je niks mee kan
     
  18. Cheeta

    Cheeta Forum veteraan

    Lid geworden:
    8 jul 2003
    Berichten:
    9.523
    Locatie:
    Nieuwegein
    helaas werkt je foto niet :p

    of is het een foto van jezelf dan is het wel logisch ;)

    en ben wel gesprongen in een beschermd pak he ;)
     
  19. janhein

    janhein PH-SAM

    Lid geworden:
    10 aug 2003
    Berichten:
    1.978
    Locatie:
    Rottevalle
    Ik graaf een tunnel in de berg, omdat ik gehoord heb dat er nog een heleboel modelbouw spul onder ligt. Maar omdat ik wel verstand heb van raketten en niet van tunnels stort de heleboel in. Van het zand dat ik uitgegraven heb maak ik een nieuwe berg. En die is dus van mij.
     
  20. Flying Davy

    Flying Davy

    Lid geworden:
    20 jul 2006
    Berichten:
    738
    Locatie:
    Vleuten
    zo beter cheeta :wink:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina