De berg is van MIJ

Discussie in 'De Non-Modelbouwkroeg' gestart door rc gek hugo, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alexander

    Alexander

    Lid geworden:
    23 jan 2006
    Berichten:
    1.191
    Locatie:
    Delft
    ha, kwam dat mooi uit, de mafia wou die berg graag weg om er een giga privezwembad te bouwen, echter hadden ze nog niet de juiste ambtenaar gevonden om betonnen schoentjes aan te meten om de vergunningen rond te krijgen. ze waren dus erg blij met dit 'ongeluk'.

    ook stond er in een schuurtje onder aan de berg een traler met een bootje erop, die (de boot) ik dus in de vloedgolf tegenkwam, mijn geluk weer zeg :)

    de nieuwe berg.. ja, ik was eigenlijk van plan om die andere weg te buldozeren naar chernobyl en een neiuwe uit te zokoeken in de alpen, maar had nog geen loden bekleding oor op de dozer.. nouja, komt mooi tuit, dat ik de bulldozer well heb, ik schuif de berg gewoon een stukje verder op een stukje land dat ik vantevoren had toegeeigend :) (met het geld dat ik heb gekregen als bedankje van de mafia voor mijn hulp met hun bergprobleem :)
     
  2. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Word ik dan nooit van die po...berg verlost :evil: ?

    Nu hebben ze weer een commissie in het leven geroepen met de fraaie naam: "beheerscommissie ter bescherming van het berggebied en de forum-berg in het bijzonder", oftwel de B.B.F.. En je raadt natuurlijk al, wie ze tot voorzitter hebben gebombardeerd.

    Allereerst heb ik metingen laten verrichten en er blijkt dus totaal geen verhoogde radio-aktiviteit te zijn. Er wordt ontdekt, dat Cheeta met een aantal geigertellers heeft lopen rommelen. Wel wordt er nog wat chemische troep gevonden en dat laat ik dus opruimen. De kosten worden natuurlijk aan Cheeta berekend, die ook wordt opgepakt voor het in gevaar brengen van de volksgezondheid.

    De berg van janhein blijkt bij onderzoek helemaal schoon te zijn en er wordt nog justitiëel onderzocht of de verplaatsing van Alexander wel helemaal rechtmatig is geweest. Dat zijn echter niet mijn zaken. Wat wel de zaak van de B.B.F. is, is het afgeven van vergunningen. Een ieder, die nog wat met de berg wil doen zal dus eerst bij ons toestemming moeten vragen.
     
  3. Cheeta

    Cheeta Forum veteraan

    Lid geworden:
    8 jul 2003
    Berichten:
    9.523
    Locatie:
    Nieuwegein
    helaas wordt de zaak gewonnen door mij voor de rechter doordat er onvoldoende bewijs is en wordt ik volledig vrijgesproken.

    ik huur flying davy in als huurmoordenaar en geef hem de opdracht een autobom af te laten gaan als corrien net het gebouw verlaten heeft.

    echter rijd flying davy met auto en al naar binnen waarbij hij zichzelf uitschakelt.

    Ik geef opdracht om de commisie onrechtmatig te laten verklaren door het gebrek aan leden en laat de berg plat leggen met bulldozers en er een gat te graven met graafmachines. vervolgens stort ik hier een titanium berg in en maak hier mijn huis van met elektronische sloten welke alleen open gaan met een onkraakbare kode.
     
  4. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Uiteraard kan een privé-persoon een commissie niet onrechtmatig laten verklaren. Doordat de secretaris van de commissie nog in Turkije verblijft kreeg ik dit rare bericht nu pas onder ogen. Bij onderzoek blijkt, dat er een aantal ambtenaren zijn omgekocht om een valse verklaring af te leggen.

    De zwaar gewonde Flying Davy legt een belastende verklaring af tegen Cheeta en ook de commissie laat 'm aanklagen wegens het aantasten van het berggebied. Cheeta wordt bij verstek veroordeeld tot levenslange verbanning. Zelf is 't ie niet aanwezig omdat-ie zich in zijn huis heeft opgesloten. Nadat de waterleiding is afgesloten komt-ie na 10 dagen al burpend vrijwillig tevoorschijn. Hij had de laatste dagen namelijk alleen nog maar cola kunnen drinken. We zetten hem in een vliegtuig naar Verweggistan en roepen allemaal: dag Cheeta!

    Het titanium wordt verkocht en de opbrengst wordt aan de B.B.F. ter beschikking gesteld. Hiervan laten we de restanten van de berg opknappen en dit wordt nu een natuurgebied met prachtige vergezichten.
     
  5. Flying Davy

    Flying Davy

    Lid geworden:
    20 jul 2006
    Berichten:
    738
    Locatie:
    Vleuten
    Waarom haalt iedereen mij erbij??? ik ben op de vorige pagina al om het leven gekomen door de bliksem die insloeg via die *piep*hengel
    van corrien die als bliksemafleider fungeerde. Dus hoe kan ik nou iemand vermoorden of een poging doen tot??? En hoe kan ik een getuige
    afleggen tegen Cheeta?? Tenzij ik het niet was maar ik ging ervanuit dat ik de berg niet meer hoefde te veroveren(gaat moeilijk als je dood
    bent :wink: )
     
  6. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Ja, ik vroeg me ook al af hoe dat precies met jou zit. De ene bladzijde is volgens Rhelie alleen je gebitje nog over en de volgende bladzijde begin je tegen Cheeta te kletsen, dat-ie groene nakomelingen krijgt. Rhelie zit nog steeds in Turkije, dus dat is een beetje lastig vragen. Je zult dus zelf met een verklaring moeten komen. Heb jij een tweelingbroer of laat je zo af en toe dubbelgangers de vuile klusjes voor je opknappen :roll: ?
     
  7. Flying Davy

    Flying Davy

    Lid geworden:
    20 jul 2006
    Berichten:
    738
    Locatie:
    Vleuten
    Oke oke nu ook jullie je afvragen hoe dit kan zal ik me maar nader verklaren. Heb nog wat toverspullen liggen en de bliksem was eigenlijk
    geen bliksem. Het was een grote knal met veel magisch licht veroorzaakt door mijn toverkunst. Waarna ik totaal zou verdwijnen en de hengel
    het enige was dat achterbleef. Echter was ik in een gevecht om de berg een keer op mn mond geslagen en had ik sinds die tijd een kunstgebit,
    maar de qukident kleefpasta werkte toch niet zo goed als in de reclame gezegt werd en tijdens de goocheltruc liet deze los waardoor deze
    achterbleef. Het stof was een leuk bij effect dat ik had toegevoegt. Waar ik nu ben?? Thuis achter mijn pc maar waar dat is vertel ik niet
    zodat ik lekker kan genieten van mn leventje zonder dat mensen me nog is in willen huren om de berg voor hun te veroveren. Als ik hem nog
    is verover doe ik dat voor mezelf, maar eerst geniet ik er even van.

    @Corrien: Reageren op wat iemand zegt wat niet klopt mag toch wel ook als de schijn daar is dat je dood bent :wink:
     
  8. winkje

    winkje

    Lid geworden:
    16 feb 2004
    Berichten:
    505
    Locatie:
    Houten
    Hi,

    Prettig te weten dat ik jou, Corrien als 'spokesman' van de eigenaar van deze berg kan en mag aanspreken. Ik heb namelijk een klein puntje met jullie te bespreken. Neen, wees niet bang dat ik de berg van jullie afneem, laten we dit als volwassenen regelen... Punt is namelijk dat de grond waarop de berg nu is verrezen mijn eigendom is. Onze familie waarvoor ik nu het woord mag voeren heeft al sinds eeuwen een erfpacht ingesteld voor deze gronden..... Met andere woorden: KASSA !

    Nou zou je natuurlijk kunnen overwegen de berg van de hand te doen, maar soortgelijke actie ontslaat je niet van de rechten en plichten inzake de betaling van het erfpacht.

    Aan de bepaling van de hoogte van het erfpacht hangt een leuk verhaal. Mijn verre, verre voorvader bedacht op een gegeven moment een leuke spaarcent voor de toekomst door het te betalen erfpacht gelijk te stellen aan alle zaken die op deze gronden worden geplaatst. Bijkomende grap was dat hierbij geen waardebepaling van het object dient te worden verricht: de betaling is het object zelf.

    Aan jullie organisatie dan ook het vriendelijke verzoek deze berg aan mij over te dragen of een nieuwe gelijkwaardige berg voor ons aan te schaffen die onder eerder genoemde condities als substituut voor de originele berg kan worden ingezet en derhalve aan ons wordt overgedragen. Deze laatste bepaling maakt het mogelijk om eventuele emotionele waarde aan het object te doen behouden door gelijkwaardig object zonder deze emotionele waarde te substitueren en als zodanig als origineel aangemerkt te krijgen.

    Hoogachtend,

    De heer winkje

    P.S. Alle slimmerikken die op generlei wijze alsnog tot ontvreemding van dit object na overdracht van eerder genoemde organisatie menen te moeten overgaan: graag verstig ik de aandacht op de rond de gronden aangebrachte markeringen. Overschrijding van deze markeringen, zowel op grondniveau als op elk nivea boven dan wel onder dit grondniveau, wordt bestraft met een dwangsom ter grootte van het op dat moment aanwezige object op deze gronden. Yep, mijn verre voorvaders hadden humor.

    Een en ander heroverwegende meen ik te mogen stellen dat de berg van mij is..... en als het niet deze berg is, dan tenminste eenzelfde berg (substitutieregeling).
     
  9. Flying Davy

    Flying Davy

    Lid geworden:
    20 jul 2006
    Berichten:
    738
    Locatie:
    Vleuten
    Kijk als ik dit lees schakel ik mezelf toch maar weer even in. Ik heb in het geheim met Corrien gepraat over dit voorval met winkje.
    Ik had een geweldig idee en met goedkeuring van Corrien is dat doorgegaan. hier het verhaal:
    Na wat berekeningen hebben Corrien en ik uitgerekent hoevel grond er uit de berg gehaald kon worden zonder dat ie instort als er
    niemand op loopt maar dat ie wel instort als winkje er samen met iemand op staat. dus ik kruip heel sneaky onder de grond op grote
    afstand van de berg zodat wiekje het niet ziet. door de gps die ik bij me heb weet ik hoe ver ik moet graven en in welke richting.
    Corrien houd op afstand de wacht terijl ik me een ongeluk graaf en als er iemand op staat geeft hij mij een seintje via een koptelefoontje.
    Ik word niet gezien door winkje en de berg stort succesvol in als winkje er eenmaal opstaat(nadat ik eronder uit was). Noodlottig voor
    winkje is dat ie er met zn hele familie opstond en die dus allemaal dood zijn(winkje zelf heeft t ook niet gered). De berg is nu dus
    gewoon weer van de stichting B.B.F.
     
  10. winkje

    winkje

    Lid geworden:
    16 feb 2004
    Berichten:
    505
    Locatie:
    Houten
    Hi,

    Mijn verre voorvaderen hadden het goed geregeld. Nast goede moppen inzake erfpacht verzinnen, N***TEN ze ook als konijnen en zowaar een levende erfgenaam is gevonden. Deze goedlachse jongeman claimt de dwangsom bij eerder genoemde organisatie en is alsnog eigenaar van de berg geworden.

    Maar.............. hij weet even niet wat 'ie d'r mee aan moet en daarom: Click!

    Volgende eigenaar is binnen enkele minuten bekend.....

    Groet, de notulist van de notaris van de erven van de familie winkje
     
  11. Flying Davy

    Flying Davy

    Lid geworden:
    20 jul 2006
    Berichten:
    738
    Locatie:
    Vleuten
  12. hezik

    hezik Guest

    Beste Winkje,

    Tot mijn spijt moet ik je mededelen dat jouw overgrootvader soms een scheve schaats reed. Dit heeft geleid tot diverse buitenechtelijke kinderen, waarvan mijn vader er eentje was.

    Om hem toch te compenseren voor het hem aangedane onrecht, heeft uw overgrootvader mijn vader de berg geschonken. De eigendomsakte alsmede de overdrachtspapieren zijn dan ook in mijn bezit.

    Ik begrijp nu dat uw overgrootvader zijn uitstapjes liever geheim had willen houden; kennelijk is hij vergeten zijn familie te verwittigen van deze overdracht.

    Ik vind het dan ook heel vervelend, maar ik kan u mededelen dat betreffende berg niet uw eigendom is.

    Verder constateer ik dat Flying Davy en Corrien een snood plan bedacht en uitgevoerd hebben, wat tot totale vernietiging van de berg heeft geleid. Ik sommeer beiden dan ook deze schade te herstellen en stel tegelijk het voorzitterschap van de BBF door Corrien ter discussie. De gemeente is het uiteraard met mij eens dat iemand die medeplichtig is aan moord, geen geschikt persoon is als voorzitter en benoemd mij ter plaatse tot nieuwe voorzitter.

    De politie constateert dat, door moord met voorbedachte rade en medeplichtigheid hieraan, noch Corrien en Flying Davy nog enig aanspraak maken op de berg. Hun taakstraf zal bestaan uit het heropbouwen van de berg.

    Schrale troost voor Winkje: hij mag er wat mij betreft begraven blijven liggen, aangezien we toch min of meer familie zijn.

    Voor Corrien en Flying Davy; helaas kan ik jullie niet in een nieuwe berg voorzien, dat schijnt tegen de regels van de justitiele inrichting alwaar jullie verblijven te zijn. Ik kan proberen mollen uit te zetten in de omgeving, misschien dat er een zo vriendelijk wil zijn een molshoop op jullie luchtplaats te graven, zodat jullie toch nog van een berg(je) kunnen genieten.
     
  13. winkje

    winkje

    Lid geworden:
    16 feb 2004
    Berichten:
    505
    Locatie:
    Houten
    Hi,

    Namens de enige nabestaande heb ik het volgende mogen optekenen:

    "He hezik, wat leuk! Goed te weten dat er nog meer familie is. Blij dat nu ook het enige nog onopgeloste familiegeheim is opgelost. Eeuwenlang hebben we nooit geweten van wie onze verre voorvader die afschuwelijke geslachtsziekte heeft opgelopen, maar jouw reactie verschaft ons de oplossing waarvoor dank !

    Ik ben blij je het eigendom van de berg te mogen overdragen, no hard feelings zoals je al uit mijn eerste enthousiaste reactie hebt kunnen opmaken......"

    De notaris heeft mij daarna verwittigd de reeds ingezette verkoop te continueren maar u de daarvoor benodigde electronische zaken te overhandigen. Deze heb ik bij deze via PB aan u doen toekomen.

    Met vriendelijke groet,

    De assistente van de notulist van de notaris van de erven van de familie winkje
     
  14. Cheeta

    Cheeta Forum veteraan

    Lid geworden:
    8 jul 2003
    Berichten:
    9.523
    Locatie:
    Nieuwegein
    ik heb me voor gestoord laten verklaren in de rechtbank waarop ik nar een inrichting moest echter hier was mijn gedrag zodanig snel verbeterd dat ik weer op vrije voet ben gesteld. Jippiej nederlands wetgeving :lol:

    Ik klaag winkje en hezik aan voor valsheid in documenten. Door met microscopisch bewijs te laten zien dat deze akten zijn gemaakt met een laserprinter welke echter 150 jaar geleden nog niet bestond en hierdoor het document niet als echt wordt verklaard is de grond weer van corrien en flying jesse.

    Deze klaag ik aan voor diefstal van goederen (titanium was nog steeds van mij ongeacht dat het daar was) ze worden beiden schuldig verklaart door de amerikaanse rechtbank en krijgen levenslang zonder kans op vervroegde vrijlating.

    Doordat de eigenaren niet meer in bezit zijn van de eigendomsakte welke vernietigd is bij de valse documentatie wordt de grond van niemand en dus van de gemeente. Ik koop van de schadevergoeding het land op en laat het document op naam zetten en opslaan in het digitale tijdperk en zwart op wit. het zwart op wit kopieer ik 1000000 keer om alle dieven op een zwart spoor te zetten en het orgineel bewaar ik ergens op een speciale plek.

    het digitale bestand is al over heel de wereld verspreid en niet meer te vervangen voor een ander.

    zo ben ik altijd op papier de echte eigenaar van de berg.

    DE BERG IS VAN MIJJJ!!!!
     
  15. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Ho, ho, heren. Dit gaat even te snel.

    Mag ik er allereerst op wijzen, dat de B.B.F. uitsluitend een beheerscommissie is, die geen aanspraken op de eigendommen maakt. Vervolgens is de commissie natuurlijk tegen elke vorm van graafwerkzaamheden. We hebben Flying Davy dan ook in een maquette van de berg laten graven omdat-ie dat zo graag wilde. Op de berg stonden een paar poppetjes en daarvan denkt Flying Davy, dat het de familie Wink is, waaronder ook Winkje. Davy is natuurlijk nog steeds niet genezen van zijn ernstige verwondingen, met name aan zijn hoofd. Laat 'm dus maar in de waan.

    De aantijgingen van de heer Hezik als zou de politie bewijzen hebben gevonden van moord zijn natuurlijk op niets gebaseerd. De heer Hezik blijkt al van bedenkelijke komaf te zijn, dus zijn woorden worden niet geloofd. Ook dat het voorzitterschap van de B.B.F. aan hem is overgedragen is natuurlijk een farce, want daar heeft de gemeente niets over te zeggen. De commissie is aangesteld door de staat. Het lijkt mij ook, dat de overdracht van de heer Winkje aan de heer Hezik aan een nader onderzoek moet worden onderworpen. De commissie B.B.F. zal hiertoe dan ook aanbevelingen doen aan de overheid.
    De heer Cheeta is dermate gestoord, dat hij zichzelf gestoord heeft laten verklaren. Deze behoeven we in deze discussie dus niet meer serieus te nemen. In Verweggistan is 't ie dan ook onder beschermd wonen geplaatst, waar hij zich de hele dag vermaakt met een kapotte printer en een paar gebruikte A4-tjes.

    Mag ik alle betrokkenen er nogmaals met nadruk op wijzen, dat de commissie B.B.F. het beheer heeft over het berggebied en de forum-berg in het bijzonder. Wie er ook eigenaar is, eigenaar wordt, eigenaar denkt te zijn of eigenaar denkt te worden, men zal te allen tijde aan de B.B.F. toestemming moeten vragen als men wijzigingen in de terreinen wil aanbrengen, opstallen wil plaatsen, enz.
     
  16. winkje

    winkje

    Lid geworden:
    16 feb 2004
    Berichten:
    505
    Locatie:
    Houten
    </OFF>

    Je wilt niet weten wat voor reacties ik op de advertentie binnen krijg.... humor zat in nederland. Indien gewenst zal ik de leukste vanavond even posten

    </OFF>


    Tjonge, tjonge, da's toch ook wat he..... Robbe stuurt me net een bericht waarin ze aangeven absoluut niet blij te zijn met de nevenactiviteiten van Corrien... Vooral het feit dat deze forumberg klaarblijkelijk via het 'grijze' circuit op zijn huidige plek is beland, stuit de duitsers fors tegen de borst. Even snel een stickertje met eigen firmanaam op de berg plakken gaat ook niet lukken......

    Goed, kort en wel heeft Robbe Corrien gesommeerd te stoppen met zijn activiteiten binnen B.B.F. Hoe groot was de verbazing toen een poging werd ondernomen deze instantie aan te schrijven.... het B.B.F. blijkt simpelweg niet te bestaan! Kleine correctie, er is een B.B.F. bekend (http://www.bbf.nl/) maar deze organisatie blijkt zich met alles behalve het beheer van bestaande bergen en aanverwanten bezig te houden. Robbe heeft daarom aangifte gedaan tegen Corrien. Daar snelrecht is teogepast is de uitkomst ook alweer bekend: Corrien mag zich enkel en alleen met het beheer van electronicabergen bezig houden en dient zich te onttrekken aan eventuele activiteiten inzake het beheer van de forumberg.

    In deze rechtszaak is gelukkig ook uitspraak gedaan inzake het eigendomsrecht van de forumberg. Ene Robert is nu als eigenaar aangemerkt. Een ieder die deze eigenaar dit eigendom wenst te ontnemen middels moord of aanverwante wordt vriendelijk doch dringend verzocht zich de eventuele gevolgen voor het MBF goed te realiseren....

    Groet,

    (liever niet bekend)
     
  17. Cheeta

    Cheeta Forum veteraan

    Lid geworden:
    8 jul 2003
    Berichten:
    9.523
    Locatie:
    Nieuwegein
    hoho dat heet nep gestoord zijn ja :devil:

    klaagt de heer corrien aan voor een belediging aangezien de rest van de leden al zijn omgekomen bij de autobom van deheer flying davy. is de gemeenschap niet meer aanwezig en beheren ze niet meer over de grond.

    de heer corrien verliest de rechtzaak waardoor ik de grond op kan eisen
     
  18. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Er is nog even navraag gedaan in Verweggistan en het blijkt, dat Cheeta nog steeds tevreden onder een kokospalm A4-tjes in z'n kapotte printer zit te stoppen. Hij is dus echt helemaal van de wereld, zoals je in het bovenstaande bericht al kunt lezen. Zielig, hè?

    Met grote opluchting heb ik er kennis van genomen, dat ik ontslagen ben van de verantwoordelijkheid over het beheer van die klo..berg. Eindelijk weer rust en eindelijk weer eens verder aan mijn boek. Dat er helemaal geen B.B.F. te vinden is in Nederland is natuurlijk helemaal correct. In Nederland hebben we geen bergen, dus Winkje had ook kunnen bedenken dat 'de staat' elders is. Nepal wel te verstaan. Tik maar in: (www.bbf.nep) en je komt op onze site. Correctie: op de site van de B.B.F., waar er een vacature is in het bestuur.
     
  19. Het geluk lacht me toe.....

    Kom ik net voor het eerst op dit forum wordt me al gelijk een heuse berg aangeboden. Prettig!

    Ik heb het geheel opgehaald en keurig opnieuw opgebouwd in mijn gemeente tuintje. Een ieder is van harte uitgenodigd om te genieten van dit natuurschoon!

    Oh ja, alle beveiligingen etc etc heb ik keurig verwijderd; de berg staat er top bij !

    Nogmaals dank, groet,

    Robert van De Berg
     
  20. Corrien

    Corrien In Memoriam Forum veteraan

    Lid geworden:
    28 okt 2003
    Berichten:
    12.626
    Locatie:
    Maasland
    Aardig gemeentetuintje heb jij. Je mag Winkje wel even waarschuwen, want die heeft 'm op marktplaats te koop gezet. Het is dus óf de advertentie verwijderen óf toekomstige kopers naar jouw tuintje verwijzen:

    Click!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina