De berg is van MIJ

• Topicstarter Topicstarter rc gek hugo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hé Robert, welkom op de Berg!
Bakje koffie, of wil je meteen wokken?

@Botter: Ondertussen ben je vanmiddag expert geworden op het gebied van olifantenbah...jij als expert zou nu toch moeten weten dat het stront is en niet strond...
En dat je er ziek van wordt... Op tijd de handjes wassen, zeer zeker vóór het eten. Dat weet je toch wel?

Laatst bewerkt:
Maarre.. nu zat ik eens een beetje rond te kijken op een bepaalde webpagina en zag vervolgens dit:
"Zaterdag 15 december 2007 waren de eerste kerstoptredens voor Voice, eerst in een tuincentrum in Almere en later het wokrestaurant in Zeewolde"

Zeewolde :confused::confused::confused: Nooit geweten dat de berg in Flevoland lag ;)

Alle olifantenpoep is al lang opgeruimd! Weet niet hoe lang je over het bericht gedaan heb?! Maar dat van Davy.. Is dat dan soms jullie manier van personeel inwerken? Die kruiwagen.. Die staat al weer bij je achterop de stoep.. Schoongemaakt en al! Zelfs de band opgepompt omdat die bijna leeg was door dat achterstallige onderhoud van je.. Misschien wat minder scharrelen met die dames?

En wat betreft die nieuwe avater van jou Roel.. Vind ik deze toch *meer* jou.

33746544qz6.jpg

Die botter hoef ik niet. Ik ben bij de botterstichting walschipper van een roeiboot (jaja).. Net zo gezond.. en als het moet.. knoop ik er wel een orca voor.

Funny%20Boat%2001.jpg

Dat plan van die mest wil ik graag doorzetten.. Een van jou dames was wel bereid om mee te werken Bas.

poo28215ux7.jpg

En dat irritante gehakkepuf? Schaam je Roel.. Nog nooit een 2 cilinder samofa diesel horen lopen zeker! Nee tuurlijk niet.. Alleen die millieu vervuilende tanks waar wij Nederland maar belasting voor betalen.. Willen ze het gebruik van SUV's terugdringen.. Nee die tanks met 1 op 1 of zelfs 4 op 1 in het slachtveld is lekker! Kom volgende week maar op die ruilbeurs in elburg.. Oude bleeksweg 1.. Dan kan je een 1 cilinder samofa horen lopen.. Je zal gillend wegrennen naar die meiden van je.. omdat je er in een keer achter kwam wat je al die 50 jaren gemist hebt in je tocht van 30 km,touwbaantje en klimtoren.

Weet niet hoe Jan erover denkt.. Maar ik zie wel handel in die mest. We kunnen wel een reclame maken met de dames van Roel..

Laatst bewerkt door een moderator:
@Botter:
Eén ding vooropgesteld: Ik 'scharrel' niet.

Ik ben hun charismatisch leider en als zodanig kan men het zich niet veroorloven om onoirbare praktijken uit te voeren. Bovendien kijkt mijn geliefde echtgenote regelmatig wat er zich op de Berg afspeelt, dus...

En zoals die kruiwagen op het plaatje stond, is hij aan jou geleverd. Ik heb hier nog een contractje liggen, door jou ondertekend dat het ding 'in nieuwstaat' bij je is afgeleverd. Dus achterstallig onderhoud? Dachttutniet!

M.b.t. die avatar: Ja, ook dát ben ik. Een van mijn vele persoonlijkheden.

Dat plan van die mest zal je eerst met Jan moeten overleggen. Maar die vrouwspersoon die op die foto staat vertoont verdacht veel gelijkenis met ene Patty Brard, de op één na meest verbouwde vrouw van Nederland. Daar wil de Berg liever niet mee geassocieerd worden.

Het brandstofverbruik van een LeoIIA6 is een beschaafde 1 op 3 in het veld.
Dus niet 'slachtveld' zoals jij schrijft. Doet me denken aan bloederige taferelen, en daar ben ik niet zo van. Dat lijf-aan-lijf-gefriemel is niks voor mij.
Een één-cylinder diesel vind ik overigens prima, maar Fifi is daar niet zo van gecharmeerd. En als je goed opgelet hebt is Fifi een nogal fors uitgevallen kip met grote tanden.
baryonyxav3.jpg

Zijn wij niet zo van gecharmeerd.

Je hebt het even later in je bericht ergens over 'meiden'. Dit is een uitdrukking die waarschijnlijk voortkomt uit jouw jonge referentiekader en daarom zullen ze het je niet helemaal euvel duiden, maar onthoudt goed: dit zijn 'dames'.

Die Fifi.. Dat is geen kip.. maar een van je zovele persoonlijkheden :mrgreen:

Ik ga in ieder geval naar bed nu.. Mijn moeder is over een 3 minuten jarig.. Alweer 40 jaar.. Iedereen op de berg.. ik zeg jullie.. Slaap lekker :D

Heb ik gedaan Roel.. Toen ze vroeg wie je was.. Zei ik.. die rare bergbewoner.. Toen wist ze wel waar ik het over had. Kom je nog een gebakje eten?

Zolang je maar niet zo'n actie maak als die leraar op die school die aan het chatten was met een 12 jarige.. terwijl die de beamer nog aan had. En wel beetje lief zijn voor die geliefde echtgenote he.. Als je haar net zo behandeld als dat je ons doet dan wil ik liever niet weten hoe ze zich voelt.

Die kruiwagen is niet afgeleverd zo. Als je dat contract heb liggen.. laat maar zien dan.

Op de open landmacht dagen kwam er ook zo'n ding voorbij bij zo'n demo.. Waar verteld werd dat die op de weg 1 op 1 reed.. en in het SLAGveld(was het woordje kwijt) 4 liter op een kilometer..! Dus dan moet jij misschien je cursisten eens wat beter informeren.!

Zoals ik al zei.. Dat is g een kip.. Dat plaatje is een van jou vele persoonlijkheden.. Schuif het dus niet af op een onschuldig kipje.. Lafaard.

Ik wacht even jan's reactie af op de konstmest.

Christian.

Je houdt er nog steeds geen rekening mee dat je nog niet eens in je proeftijd zit hé?
Eerst insinuaties over Davy, nu mij uitmaken voor een uit haar krachten gegroeide kip met ernstige vrees voor Cariës...
Er is een grens, jongeman!

Contractjes liggen altijd bij Jan. Zijn afdeling. Zouden ze daar niet meer liggen: heb jij pech.

En geloof NOOIT alles wat men op de Open Dagen van de KL roept.
Je bent zeker op Zondag geweest? Dan is alles nóg mooier. "Teken bij, teken bij..."

Als laatste stel ik voor dat je, mocht het tot een handeltje komen, de naam verandert in "kontmest".
Biologisch meer in overeenstemming met de werkelijkheid, bovendien 'bekt' het lekkerder. Uit oogpunt van PR te prefereren.

Tja Roel, ik hou ook mijn hart vast als we straks Botter's stageperiode gaan evalueren. Het is een aardig joch en hij wil ook wel werken, maar het is dat mondje hè! Dat flapt er maar alles uit en strooit beledigingen rond alsof 't ie op 5 december als hulp-Piet is ingehuurd voor het verspreiden van pepernoten. Nou ja, we zullen t.z.t. wel zien. Misschien wordt-ie nog wel wat rustiger.

De kruiwagen, die voor de olifanten-bah ter beschikking is gesteld, is een modelletje K, versie 3.1. Deze zijn bij ons pas in 2008 in gebruik genomen. Uiteraard worden eventuele beschadigingen en/of onvolkomenheden aan de veroorzaker doorberekend. In dit geval betekent dit, dat dit van de stage-vergoeding wordt afgetrokken.

Dat plan-met-het-orgeltje-aansluiten-op-de-modelbouwforumbergversterkerinstallatie lijkt mij oké, maar wel onder voorwaarde dat die olifanten gecontroleerd worden op de aanwezigheid van een fatsoenlijke rem en dat er iemand op de uitkijk gaat staan (Botter als vrijwilliger?). Ik heb tenminste begrepen, dat orgel-stop ook betekent olifant-ho. Als de laatste noot geklonken heeft, willen we dus ook meteen geen boenke-boenke-boenk meer horen. Zelfs geen enkele boenk, maar uitsluitend remgeluiden. Ik zal M.Puller alvast wel vragen of hij voor ons de O-APK wil verrichten (uiteraard tegen het gangbare tarief).

De typisch vol-geremde positie van een olifant:

elephant%20legs.jpg

Laatst bewerkt:
Sorry allemaal.. Maar heb nou eenmaal grote aanpassings problemen..

Maar Jan.. Dat idee van die kontmest.. Lijkt je dat wat?

Oowja.. Laat me dat contract maar eens even zien..

Christian.

Aanpassingsproblemen of niet, probeer je wel aan te passen. Je hebt er niks aan als de mensen die je moeten beoordelen over een vaste aanstelling of niet voor jou in het vergiet zit jou gigantisch haten.
Doe dus wat vriendelijker anders zou je het wel eens kunnen schudden, ondanks dat je graag wat wilt doen voor de modelbouwforumberg.
En onthoud: Een gewaarschuwd man, telt voor 2.
Dat contract ligt daar, Corrien raakt nooit iets kwijt en weet van elk contract precies te vertellen wat erin staat zonder erin te hoeven kijken.

Tja, M.Puller, jij bent de deskundige op O-APK gebied, dus je zult het wel weten. Wel in de gaten houden, dat het uitsluitend om de 'hardware' gaat, hè? De ziele-roerselen van de olifant zijn ons bekend (zie pag. 45). Daar doen we niks aan, want ze blijven toch hopeloos onzekere typjes, die zich nooit gewaardeerd voelen:

122886_m.gif

Enne Botter, als jij zo graag wil gaan handelen in olifanten-bah, dan doe je je best maar. Ik zou alleen een wat pakkender naam kiezen als ik jou was. Kontmest ligt nu eenmaal niet lekker in het gehoor. Noem het 'BIG-BAH' of zo iets, dat is een wat smeuïger naam.
Wel graag je opslagruimte naar de andere zijde van de berg verplaatsen en de naam Botter's Shitpalace zou ik verwijderen.

Laatst bewerkt:
Wil ik wel even voor hem (laten) doen...
Er is nog een restje munitie van vorig jaar over. Dat moet toch op, voor het over de UAVD Uiterste AfVuur Datum) heen is.
Eén van de dames heeft bovendien een uitstekend geluiddemper van :xmas: gekregen...

Botter,

Met je Olifanten-bah ben je echt niet uniek meer hoor!

Dat je niet eerst even je huiswerk bebt gedaan. Toch even een tegevaller.
Check this out!
Het blijft overigens nuttig je in deze branche te mengen.
olifantenpoep002.jpg

Met het aantal olifanten wat hier rondloopt is een goede markt-verovering wellicht mogelijk.
Transport naar de klanten moet je overigens zelf verzorgen.
Werd dat vroeger niet met een Skutsje gedaan?
Met een botter lukt het misschien ook wel.

Wim

Zo... Een volgend probleem ook weer opgelost!

Botter had weliswaar de kruiwagen teruggebracht, maar ik miste de bezem! Nou ben ik ook de beroerdste niet en val niet over kleinigheden, maar het irriteerde me wel een beetje.
Dus wat gaan zoeken en ziedaar:

http://www.modelbouwforum.nl/forums/showthread.php?p=799366&posted=1#post799366

Laat ik recentelijk Ron van Sommeren op de Berg gesignaleerd hebben...
Waarschijnlijk op zoek naar rijders of schippers op de 35 mHz.

Als hij vaker die vreemde eetgewoonten heeft, weet ik wel waar die bezem is gebleven!

Sorry Botter, dat ik je gedachten al van bezem-verduistering had beticht!

het was goed bedoeld Roel.. Maar ik had jou moeten informeren. Sorry.. Zal een nieuwe bezem voor je regelen.

Ohh... da's mooi!
Gemotoriseerd én groen!
Nou ja, beetje lichtgroen weliswaar, maar daar kan MP wel iets aan te doen..

12478bc4a800337.jpg

Zo kunnen we het exercitieterrein ook eens "in stijl" schoonmaken, zonder daar meteen strafcorvee voor op te dragen...

Je gaat al vooruit, Botter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back