@Botter:
Eén ding vooropgesteld: Ik 'scharrel' niet.
Ik ben hun charismatisch leider en als zodanig kan men het zich niet veroorloven om onoirbare praktijken uit te voeren. Bovendien kijkt mijn geliefde echtgenote regelmatig wat er zich op de Berg afspeelt, dus...
En zoals die kruiwagen op het plaatje stond, is hij aan jou geleverd. Ik heb hier nog een contractje liggen, door jou ondertekend dat het ding 'in nieuwstaat' bij je is afgeleverd. Dus achterstallig onderhoud? Dachttutniet!
M.b.t. die avatar: Ja, ook dát ben ik. Een van mijn vele persoonlijkheden.
Dat plan van die mest zal je eerst met Jan moeten overleggen. Maar die vrouwspersoon die op die foto staat vertoont verdacht veel gelijkenis met ene Patty Brard, de op één na meest verbouwde vrouw van Nederland. Daar wil de Berg liever niet mee geassocieerd worden.
Het brandstofverbruik van een LeoIIA6 is een beschaafde 1 op 3 in het veld.
Dus niet 'slachtveld' zoals jij schrijft. Doet me denken aan bloederige taferelen, en daar ben ik niet zo van. Dat lijf-aan-lijf-gefriemel is niks voor mij.
Een één-cylinder diesel vind ik overigens prima, maar Fifi is daar niet zo van gecharmeerd. En als je goed opgelet hebt is Fifi een nogal fors uitgevallen kip met grote tanden.
Zijn wij niet zo van gecharmeerd.
Je hebt het even later in je bericht ergens over 'meiden'. Dit is een uitdrukking die waarschijnlijk voortkomt uit jouw jonge referentiekader en daarom zullen ze het je niet helemaal euvel duiden, maar onthoudt goed: dit zijn 'dames'.