Bokito weer ontsnapt en dit keer op de berg? :shock: Roel.. Aantreden met je dames!
Kijk, da's nou een snelle probleemanalyse.
Goed zo Botter, je leert het wel!
Alleen jammer van dat foutje in die tweede zin...
Even voor de duidelijkheid, Botter:
Wanneer ik aantreed, bepaal ik nog altijd zelf.
Wanneer mijn cursisten aan moeten treden, bepaal ik ook zelf.
Daar heb ik geen MBFBVW voor nodig.
Als je het nu bij die ene zin had gelaten, had ik je wellicht voorgedragen voor de functie van MBFBVWMPK... Nu kan je het weer schudden.
Richard, even voor de duidelijkheid: Zo te zien houd jij van auto's.
Daar kan je ook niets aan doen, maar onthoudt goed:
Geen kritiek op onze charismatisch leider Jan. Een van de weinige leiders op deze aardkloot die zowel de 'grote lijnen' in de gaten houdt, maar tevens aandacht heeft voor de ogenschijnlijke 'dirty details' en bij dat alles de menselijke factor niet uit het oog verliest. Daarom is hij, zonder dat er verkiezingen nodig waren, bij consensus uitverkoren als ModelbouwforumBergbeheerder.
Hij heeft er zelfs nog een eervolle vermelding voor onder zijn avatar voor gehad, maar jaloerse lieden hebben die 'gehackd'.
Dat jullie In Almeloooo van 'n kort gebed houden: Oké, het zij zo. Je in telegramstijl tot de Hogere Machten wenden kan z'n voordelen hebben, zeker als je in je auto zit en die overstekende boom met 180 km/uur op je af ziet komen. Maar die "lange metwos"... Getver! Eet toch gewoon eens een lekker biefstukje of zo. Of, nog beter, loop eens het Wokrestaurant binnen... Wedden dat je die "metwos" snel vergeten bent?
En tussen twee haakjes:
Die knoflookdamp van die "metwos" is niet zo goed voor het Queens Grass... Even je tanden poetsen voor je de Berg betreed zou niet overbodig zijn...
Maar voor de rest: welkom hoor...