De berg is van MIJ

• Topicstarter Topicstarter rc gek hugo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ahha, dat is gemeen, en ik was eerder ;)

de hond ziet een van de paaseieren aan voor de bal en explodeert met een daverende explosie. ik schiet bono met de kattepult, hij verliest zijn evenwicht, rolt in het prikkeldraad, schuift de helling af, op een mijn, blaaammm!

de berg blijft van mij :)

Nou, dan komt waarschijnlijk Cheeta straks langs met een katapult-magneet en zet TT-01 alsnog het beveiligingssysteem aan (dat nog steeds niemand heeft gevonden) zal er iemand anders wel weer een raket afschieten en zullen er ook wel weer graafwerkzaamheden worden uitgevoerd. Een behulpzaam mannetje-van-Mars zou ook nog een mogelijkheid zijn.

Kan het een tikkeltje rustiger, heren? Een beetje minder gewelddadig en een beetje inventiever? Al dat klap, beng, enz. is een beetje vermoeiend.

helaas voor Alexander. ik had met een verrekijker de berg al grondig geinspecteerd. heb van de servo's en mortjes van mijn ta-05jes en m18 een robotbono gemaakt. Alexander trapt erin.. helaas voor hem ben ik ongemerkt via de andere kant van de berg nomhooggeklommen. en met een welgericht duwtje in de rug Alexander van de berg gedieuwd.

Alexander neemt in zijn val naar beneden al zijn eigen vallen mee en laat alle mijnen etc.etc. tot ontploffing brengen. Alexander komt welliswaar ongedeerd beneden maar is zo geschrokken van het incident en kan slecht tegen zijn verlies en rent huilend naar zijn moeder.

De berg is dus nu van mij :wink:

(@ corrien, de berg is weer schoon voor nieuwe inventieve en orginele ideeën om deze weer te veroveren :wink: )

ik haal in opdracht van multitriljardair corrien het beveiligingsysteem eraf..
ik zorg ervoor dat de berg als gevaarlijk word beschouwd door leuke verhalen op te hangen over een sneeuwman die voorbijgangers bekogeld en ontvoerd (iets met yeti ofzo :P). het word nu een natuurreservaat.. van alle inkomsten die ik ontvang via discovery channel en meerder programma's die het monster op de berg willen filmen bouw ik een nieuwe berg die niet volzit met kraters en dergelijke. ik heb nieuwe eigendomspapieren aangevraagd en verkoop ze aan diegene die GOED met de berg weet om te gaan. De berg is NOG van mij.. de andere berg zoals ik al eerder zei is van niemand omdat het een natuurreservaat is..;)

ik koop bij de gamma allemaal leuke plantjes bij de pluk je voordeel actie.

TT-01 rcdriver is zo onder de indruk dat ik met mijn groene vingers de berg ga vertroetelen dat hij me de eigendomspapieren geeft.

de nieuwe berg is dus nu van mij.
en corrien bendakt voor je mulitriljard van die andere berg :D

haha jullie zijn mij vergeten,ik had me verstopt achter een boom op de berg,en heb alexander vermoordt,de berg is nu van mij

owh. dus jij bent die Yeti :D
helaas werd je door agressieve dieractievisten geneutraliseerd want die berg waar jij op stond is een natuurreservaat voor de uiterst zeldszame boekoeloekoeyeti.
als je een berg wilt?! kom met een mooi plan/verhaal om mij nu van die nieuwe berg af te krijgen die TT-01 driver heeft gebouwd en gegeven.

Nu Bono de eigenaar is van de enige echte GROTE GROENE berg gaat het bergafwaarts met het natuurreservaat en zal moeten worden verwijdert omdat het zonlicht belemmert van de andere berg.
De berg word gesloopt met senne en al (omdat ze hem nooit hebben kunnen vinden)

Nu ik net lees dat ik gestorven ben aan een vreselijke dood op de berg spook ik daar rond op de berg en maak iedereen
bang die daar komt zodat TT-01 racedriver daar nog meer geld vangt van discovery en dat soort kanalen die mij proberen
te filmen ik blijf dus op de berg rondspoken en niemand die mij daar verjaagt. ik zit wel best zo in het reservaat

sorry die berg die jij bedoelt is 1 post darvoor al weggehaald. :lol:

geen berg= geen natuurreservaat = geen spook = geen flying davy tenzij hij reincarneert.

hij was me net iets voor. kijk maar naar de tijd. kon dus niet weten dat hij de berg ging slopen.
in dat geval verhuis ik als spook zijnde naar de andere berg en maak die onveilig

ok dus nu sta ik op een grote groene berg met allemaal mooie plantjes en bloemetjes van de gamma samen emt een spook (Flying Davy)

Van Senne werd nog wel een fotootje gemaakt:

512920.jpg

Heb jij de berg-bewakingscamera's dan nog niet gezien? Iedereen, die hier is geweest, staat op film of foto.

Speciaal voor dit draadje huur ik de ghost busters in. Deze verjagen elke zombie, geest, halfgeest en gereïncarneerd persoon, zodat we er geen last meer van hebben. Ze mogen hooguit nog via een medium kenbaar maken wat ze van de situatie vinden.
Bono staat dus nu moederziel alleen tussen het perkgoed van de Gamma bovenop een groene berg, die sla-pest-vrij is verklaard.

ghostbusters2ap6.jpg

Jesse komt vragen of het opleidingsinstituut voor hoogbegaafde schildpadliefhebbers op de nieuwe berg gevestigd mag worden. Bono ziet dat niet zo zitten, totdat hij een foto ziet van de leerlingen van het instituut. Onmiddellijk is hij om.
Toevallig is er op de nieuwe berg ook een meertje en het stekkie, dat ik daar vind lijkt als twee druppels water op mijn oude. Er zwemmen hier alleen wel brandschone eenden rond, zeg!

Alles is dus weer zoals het twee bladzijden terug was, alleen is nu Bono ook van de partij. Al die moord-en-doodslag is dus voor niks geweest. Dat is dus wel een goede leer voor de volgende keer, heren!

De notaris van de familie Wink vraagt of we nog de reakties willen zien op de advertentie op Marktplaats. Nou, dat willen we natuurlijk wel. Dus laat maar horen notaris, of assistent-notaris, of secretaresse van de assistent-notaris, of hulpje van de secretaresse van de assistent-notaris, of ....nou ja, wat maakt het ons ook uit wie dat hier laat zien.

flying davy,ik zou maar oppassen met die ghost busters in de buurt...

gozer ga vliegen jij !!!!! anders help ik je even :lol: :lol:

Corrien zei:
Jesse komt vragen of het opleidingsinstituut voor hoogbegaafde schildpadliefhebbers op de nieuwe berg gevestigd mag worden. Bono ziet dat niet zo zitten, totdat hij een foto ziet van de leerlingen van het instituut. Onmiddellijk is hij om.
Toevallig is er op de nieuwe berg ook een meertje en het stekkie, dat ik daar vind lijkt als twee druppels water op mijn oude. Er zwemmen hier alleen wel brandschone eenden rond, zeg!

Alles is dus weer zoals het twee bladzijden terug was, alleen is nu Bono ook van de partij. Al die moord-en-doodslag is dus voor niks geweest. Dat is dus wel een goede leer voor de volgende keer, heren!

De notaris van de familie Wink vraagt of we nog de reakties willen zien op de advertentie op Marktplaats. Nou, dat willen we natuurlijk wel. Dus laat maar horen notaris, of assistent-notaris, of secretaresse van de assistent-notaris, of hulpje van de secretaresse van de assistent-notaris, of ....nou ja, wat maakt het ons ook uit wie dat hier laat zien.
betekend dit dat de rust weer is wedergekeerd op DE berg? :lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back