De berg is van MIJ

• Topicstarter Topicstarter rc gek hugo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh,

maar da's geen probleem hoor..... Ik ben winkje zo'n 37 jaar geleden voor het eerst tegen gekomen en sindsdien is onze band erg goed. Sommigen zeggen dat we als tweelingbroers op elkaar lijken...... :lol:

Maar je hebt gelijk. Het is natuurlijk niet netjes om iets te koop te zetten terwijl je daar niet van afweet. Jammer dat ik hem dat niet meer zelf kan vertellen..... het was zo'n aardig jong, snif. Anyway, ik zal de benodigde aanpassingen doorvoeren want ik voel zelf best wel wat voor een verkoop. Het is toch steeds weer een hele trip als je de berg op moet om even tussen de sla te schoffelen.....

Ik stel voor de verkoop af te wachten en de berg aan de eerste bieder over te doen. D'r moet dan wel op geboden worden..... tot die tijd ga ik 'm nog wel goed onderhouden al zie ik er wel als een berg tegenop.... (yep, ik lees nog wel een wat van seth...)

Ondertussen heb ik de advertentie aangepast. Ik hoop dat de nieuwe eigenaar zich snel meldt.... Aangepaste Click !

Gegroet en mogelijk tot ziens,

Robert van De Berg die d'r nu toch wel weer afscheid van wil nemen....

P.S. overigens wel grappig te zien dat men initieel elkaar de kop inslaat voor deze berg; nu die te koop staat laten de kopers op zich wachten....

Hey Robert, wat leuk jou hier op het forum te zien, ik ben het, Jesse, je buurman van de tuin naast je.
Hoe vond je vrouw de verse aardbeien van de koude grond die ik je vorige week heb meegegeven ?
Wat grappig dat je al 25 jaar naast elkaar zit op de tuin en niet van elkaar weet dat je dezelfde hobby hebt :D
Als je nou niet weet wat je met die berg moet, kunnen we er samen wel een kweekproject opzetten, biologisch verantwoorde groenten en fruit kweken, nou ja ik hoor het wel, groetjes, je buurman.

Kijk jij een beetje uit met die van De Berg, jesse? De man heeft een gespleten persoonlijkheid en manifesteert zich hier op het forum ook onder op z'n minst nog één andere naam, waarschijnlijk zelfs meer (wink, wink). Nu het er op lijkt, dat hij met een praktisch onverkoopbare berg is blijven zitten, weet je natuurlijk nooit hoe dit zich gaat ontwikkelen. Ik heb 'm al bezig gezien met het slijpen van een schoffel. Je bent dus gewaarschuwd!
Ik snap ook eigenlijk niet goed, dat je met 'm om kunt gaan. De man heeft zo'n last van een overmatige produktie aan darmgassen, dat niemand bij 'm in de buurt wil komen. In de kennissenkring van zijn vrouw noemen ze hem dan ook 'stinkertje'.

Nou ja, je bent gewaarschuwd en ik moet maar eens verder gaan werken aan "Het leven op een berg, begin er niet aan".

Jesse !!!!

Natuurlijk herinner ik me jou. D'r zijn maar weinig 2-jarigen die een gemeentetuintje beginnen, maar jij was d'r een van !!! Alles gaat goed aan deze zijde van de berg, de aardbeien waren heerlijk !!!!!

Je voorstel neem ik in overweging. Afgelopen uren hebben we alternatieve toepassingen uitgeprobeerd want de verkoop wil niet echt vlotten. Ik had gehoopt je daar te zien, maar kwam je niet tegen. Maar gelukkig hebben we de foto's nog !

Poging 1: Omdat de plaatselijke schooljeugd altijd heeft geklaagd dat er te weining ruimte voor grafitti was, hebben we een eerste aanzet gemaakt.... echt positieve reacties hebben we niet gehad....

budha_mountain.jpg

Poging 2: Wederom geent op de schooljeugd..... Alie heeft eens wat knutselwerk verricht et voila.... ons eigen pretpark

BigThunderMountain004.jpg

Poging 3: Wat wel jammer was, dat Alie bij poging 2 iets te kort door de bocht is gegaan. Met andere woorden: ze is het stopstuk vergeten aan te leggen. Je hebt het in de krant kunnen lezen. Toch een aantal van die jeugdige gasten met behoorlijke kneuzingen en het 'pretpark' dat werd gesloten. Dus nu wat educatiever en in overleg met de kinderboerderij tot het volgende idee gekomen....

mountain_sheep_T3794.jpg

Poging 4: maar ja, dan moet je het weer onderhouden he... Dus een laatste idee dat alle partijen tevreden moet stemmen.... de vijver wat uigediept zodat het geheel een rustvol plaatje oplevert.... het was even werk maar ja, het loont wel. Och, voordat ik het vergeet, ik breng morgen de schop weer terug. Bedankt voor het lenen.

table_mountain_and_landslide_near_ashes_lake_2004.jpg

Volgens een aantal buurtbewoners ziet de berg er zo beter uit: we hopen dat dit de verkoop bespoedigd ! Wel netjes bieden via de aangeboden link. Ik probeer het zo een beetje centraal te houden.....

Groet, robert

De berg mag dan niet meer van mij zijn.
niemand heeft mijn beveiligingsysteem eraf gehaald.
na al die berichten in een dag weet ik niet meer van wie de berg was.. in ieder geval pleeg ik een revolutie en kick iedereen van de berg, behalve corrien, die al schrijvend, genietend als multi-triljardair hengelend aan een radioactief besmet meertje mag zitten.
ik ben zeer miliuevriendelijk dus ik hergebruik de berg :D

Robert van De Berg zei:
Oh ja, alle beveiligingen etc etc heb ik keurig verwijderd; de berg staat er top bij !

dat iemand m'n berg probeer af te pakken, daar kan ik me niet druk over maken. Maar dat de jeugd van tegenwoordig zo slecht kan lezen, man, daar maak ik me echt boos over....... :wink:

Nieuwe poging ?

Groet, Robert

Ja TT-01 rcdriver, ben het eens met Robert, ff een nieuwe poging doen, en probeer voor de verandering eens wat origineels te verzinnen ipv die "ik zet je op een raket naar de maan en de berg is van mij" verhalen! :wink:

jesse zei:
Hmm, jammer buurman, hotlinken is niet toegestaan

Yep, maar dat heeft Alie alweer even aangepast. Ik dacht eerst dat ik de verkeerde foto's had gekregen.... Zoals beloofd de foto's van ons fietstochtje. Ik hou het nu even bij 2 foto's.... ik heb wat weinig tijd: ik moet zo nog even het water uitzetten op de berg, ben het volgens mij vergeten vanmiddag....

Groet van je buurman......

Mountain_20Biking_20_28Sense_20of_20Euphoria_29_20_282_29.jpg

Mountain_20Biking_20_28Sense_20of_20Euphoria_29_20_284_29.jpg

He buurman,

Dacht ik het niet, water vergeten uit te zetten !!!! Dom, dom..... als jouw tuintje helemaal onder staat, sorry !

Voor de verzekering maar even een fotootje gemaakt.....

KN484~Runes-Waterfalls-Posters.jpg

Ja, ja, de beveiligingen zijn blijkbaar verwijderd. Al die hekjes en andere toeters-en-bellen, die er voor de show waren geplaatst. Er was echter ook een beveiligingssysteem? Ik weet zeker, dat je het volkomen nieuwe, geavanceerde 2,4 GHz frequentiehoppend netwerk niet hebt verwijderd. Je zou er dan namelijk niet meer zijn. Je buurman trouwens ook niet. Ik zal maar niet vertellen wat er gebeurt als dat wordt ingeschakeld...Zo'n fietstochtje zou bijvoorbeeld heel spectaculair zijn geëindigd.

Inmiddels is er bovenop de berg sla-pest uitgebroken. Waarschijnlijk zijn de plantjes te vaak geschoffeld. Dit is uiterst besmettelijk, dus de hele berg staat onder quarantaine. In een omtrek van 100km moeten alle sla-planten worden opgepot of vernietigd. Ook de hobby-sla. Niemand mag de berg betreden en de bewoners mogen de berg ook niet verlaten.

Aaargh shit ! daar gaan mijn biologische verantwoorde groenten, nou je wordt bedankt hoor Buurman :(
IK ZAL NOG EENS AARDBEIEN MEEGEVEN VOOR JE VROUW!! :evil:

DIT GAAT JE EEN FLINKE SMAK DUITEN KOSTEN, er stonden namelijk een aantal zeer bijzondere soorten groenten tussen voortgekomen uit een experiment met gemodificeerde celstructuur van wortelen en sojabonen, ik had daar zelfs al een financiering voor ontvangen uit china.
Als je na de rechtszaak, waarin ik een schadeclaim van €500.000 eis, nog geld overhoud zullen we kijken of je je berg mag behouden, zoniet, dan mag je me betalen met het eigendom van de berg.

GROET, je (niet zo lang meer) buurman :evil:

Waren dat die overheerlijke worjabonen?

Nou, dat zullen de restaurateurs uit de regio ook leuk vinden. Als die bonen er niet meer zijn verdwijnt er een culinaire toeristische attractie van giga-formaat. Nou, mijnheer van De Berg, maak de borst maar nat. Ik verwacht dan ook een giga-aantal aan schadeclaims en dat komt u gegarandeerd niet meer te boven.

Hé Jesse, je zult je rechtszaak wel winnen en dan eigenaar worden van de berg. Als de quarantaine weer is opgeheven, mag ik dan weer op mijn plekje aan het meertje verder schrijven aan mijn boek? Het is zo'n heerlijk stekkie...

Ik heb van mijn advocaat vernomen dat de Heer van de Berg zoveel schadeclaims aan zijn broek heeft hangen dat hij besloten heeft dat het voor hem gunstiger is om met de noorderzon te vertrekken naar een voor mijn advocat onbekende bestemming.
Aangezien justitie hieruit concludeert dat de heer Van de Berg niet van plan is de schadeclaim van €500.000 te betalen is het eigendom van de berg aan mij overgedragen.

Corrien krijgt zijn stekje aan het water weer terug, waar hij naar hartelust verder kan werken aan zijn boek, ikzelf heb zojuist de vergunning gekregen om er een school neer te zetten voor hoogbegaafde schilpadliefhebbers.

De berg is van mij.

Vandaag in de Nederlandse kranten !!!!

Robert eigenaar van groote berg opgenomen in ziekenhuis

Tsjonge. Wat een weekje vroeg opstaan al niet kan bewerk- stelligen. Robert van de berg is ziek, zwak en misselijk afgevoerd naar het Leids Universitair Medisch Centrum. De klachten zijn hartklap, stress en moe. Oorzaak van de pijntjes: het verschrikkelijk strenge regime in de EBI, en de uitputtende nachtelijke ritjes Vught - 020 in peperdure staatsmobielen met luxe bepantsering en uitzicht op schitterende Nederlandse zonsopgangen. Nou, meneer De Neus. Mooi gedaan hoor. Dat zijn inderdaad prima vluchtroutes. Tot ziens! En stuur nog eens een kaartje...

Toestand Robert kritiek

Het proces tegen Robert van de berg is voor onbepaalde tijd uitgesteld. Het is overigens maar de vraag of er überhaupt nog een proces gaat plaatsvinden, daar de neus op dit moment vecht voor zijn leven. Inderdaad, het gaat niet zo best met Robert. Hij ligt met een lekkend hart en stakende nieren op de intensive care van het Leids Universitair Centrum. Volgens Justitie is zijn toestand zeer ernstig en dient hij op korte termijn een openhart operatie te ondergaan. Volgens zijn advocaat Jan-Hein Kuijpers is de situatie donderdag in de rechtbank 'ernstig onderschat'. Zijn client is niet meer aanspreekbaar en 'elke seconde telt'. Volgens een zojuist ingesproken voicemail bericht bij Marktpaats- klantenservice is het overigens al te laat...

de berg word nu onder voorbehoud bij de pliesie bewaakt
aangezien de pliesie het veel tr druk heeft en te veel uren maakt !!

en de berg heet vanaf nu "winkiedinkie dawiki"

word de berg tot mijn eigendom bewezen !!
mocht er iemand niet mee eens zijn GRAAG NU MELDEN
misschien dat u nog wel een plekje kunt krijgen in de waaktoren met mooie plaatjes genoeg voor 5 jaar !!

armando (eigennaar van de berg met ondertekent contract !!!)

Mijnheer Armando, eerst lezen. De berg is door justitie aan mijnheer jesse toegewezen. U heeft dus een vervalst kontrakt ondertekend.

Kijk jesse, dat opleidingsinstituut vind ik een leuk initiatief. Toevallig ben ik penningmeester van de stichting schildpad, dus laat ik gelijk even het volgende onder de aandacht brengen:

NIEUWE INTAKE DATA BEKEND

Tijdens de bestuursvergadering van donderdag 05 april zijn de nieuwe inname data voor het seizoen 2007 voor de schildpadden vastgesteld.
Mensen die zich reeds in de afgelopen maanden hebben ingeschreven krijgen vandaag een e-mail met daarin een korte beschrijving van hoe te handelen.
Het is wederom dit jaar NIET mogelijk om zonder voorafgaande aanmelding uw schildpadden langs te brengen, wij vragen hiervoor dus uw begrip.
Aanmeldingen worden alleen geaccepteerd bij een volledig ingevuld formulier en na ontvangst van de daarvoor geldende kosten.
Contante betaling is net zoals voorgaande jaren niet mogelijk.
De data vind u reeds online bij het aanmeldingsformulier in de groep luchtbrug

Laat dus niemand denken, dat-ie zomaar even bij het opleidingsinstituut langs kan komen met z'n schildpad. Alleen als men is ingeschreven en als ik de betaling binnen heb!
Zelf ga ik ook een paar uur les geven aan de hoogbegaafde schildpadliefhebbers. Vooral de sla-fixatie, die deze dieren hebben, komt in mijn lessen aan de orde. Ook daarvoor wordt de heer van De Berg nog hartelijk bedankt. De sla moet nu worden geïmporteerd en de verzorging van onze les-schildpadden kost nu een vermogen.

Inmiddels zijn de eerste leerlingen gearriveerd, alledrie hoogbegaafd:

050903170524.jpg

oh, wat zou corrien graag die schildpad zijn :lol:
Flying Davy zei:
Helaas had je geen vergunning voor de bouw van modelbouwfaciliteiten. De gemeente wil deze niet alsnog geven door het
vreselijk ongeluk waarbij Danny Mulders om het leven kwam.
welk ongeluk?

het vreselijke ongeluk waarbij jij geraakt werd door een modelvliegtuig. hierbij werd jou hoofd
in stukjes/reepjes gehakt door de propellor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back